Телеканал, який зняв скандальний фільм про допінг, купив права на показ "Тур де Франс"

4 Січня 2015, 19:21

Німецький телеканал ARD придбав права на показ велобагатоденки "Тур де Франс" за п'ять мільйонів євро

<p style="text-align: justify;"><span id="result_box" class="short_text" lang="uk"><span class="hps">ARD</span> <span class="hps">купив</span> <span class="hps">права</span> <span class="hps">на</span> <span class="hps atn">показ "</span><span>Тур де</spa
ARD купив права на показ "Тур де

У 2012 році німецький телеканал відмовився від прямої трансляції "Тур де Франс" через низький рейтинг і допінгові скандали у велоспорті. Повідомляється, що новий контракт розрахований на два роки і обійдеться ARD в чотири рази дешевше колишнього (2009-2011), вартість якого становила 20 мільйонів євро.

У грудні німецький телеканал випустив в ефір документальний фільм, в якому його автор розповів про систематичне застосування допінгу російськими легкоатлетами. 7 грудня була показана друга частина фільму.

Ви зараз переглядаєте новину "Телеканал, який зняв скандальний фільм про допінг, купив права на показ "Тур де Франс"". Інші Інші новину спорту дивіться в блоці "Останні новини"

Джерела:

РСпорт, SPIEGEL

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...