В апараті Верховної Ради в 2018 році розглянули майже 85 тисяч звернень громадян. Загалом торік до Ради надійшло 105,1 тис. заяв, пропозицій і скарг громадян. Це на 8,6 тис. менше, ніж у 2017-му, повідомляє інформаційне управління апарату парламенту.
"До керівництва парламенту звернулися майже 2,1 тис. осіб, з них до голови Верховної Ради Парубія А. В. – 977 осіб. Структурними підрозділами апарату Верховної Ради розглянуто майже 85 тис. звернень громадян", - йдеться в повідомленні.
З них майже 40% звернень – скарги на дії правоохоронців. У 22% звернень – скарги на дії працівників прокуратури.
Торік у зверненнях громадян до Ради було порушено 177,4 тис. питань, з них 59,9 тис. стосуються забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації. Серед них 36% – скарги на дії співробітників правоохоронних органів, слідчих, органів дізнання, тяганину зі слідством, 22% становлять скарги на дії працівників прокуратури і 12% – скарги на судові рішення і вироки, тяганину в судах і дії суддів.
Нагадаємо, з 2015 року в Києві діє портал, на якому кияни зможуть зареєструвати електронні петиції Після реєстрації електронного петиції на сайті, вона повинна набрати 10 тисяч електронних підписів протягом трьох місяців з моменту публікації, а після цього буде розглянута органами або посадовими особами, яким воно адресовано і може бути винесена на пленарне засідання Київради.
Також ми розповідали, як скласти лист до органів влади, щоб на нього точно відповіли У зверненні має бути зазначено ПІБ, місце проживання громадянина, викладено суть питання, зауваження, пропозиції, заяви, скарги, прохання чи вимоги. Можна надіслати листа і електронною поштою, вказавши дані зворотного зв'язку. При недотриманні будь-якої з цих вимог (наприклад, немає підпису або даних, необхідних для прийняття рішення) звернення повертається заявнику з роз'ясненням, що не так, не пізніше 10-денного терміну з дня надходження.