Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Альона Дегрік про важливість якісної операційної роботи для fintech-компанії

19 грудня 2018, 18:04

PR

Сучасний бізнесмен легко може заплутатися у кількості порад і рекомендацій щодо того, як вести бізнес. У великих містах регулярно проводяться бізнес-тренінги і семінари, гуру бізнесу публікують книги про те, як правильно вести справи. Серед частих порад фахівців — нетворкінг, налагодження контактів та спілкування всередині своєї бізнес-ніші. Глава ФК "Леогеймінг Пей" Альона Дегрік (Альона Шевцова) розповідає про цінності цієї методики у сфері fintech.

"В Україні регулярно проходять заходи, присвячені фінтеху. Це, наприклад, FinRetail, Fintech Ukraine, низка подій, які організовує UNIT.City. Це дуже корисні з точки зору networking івенти, на них можна зав'язати мільйон потрібних знайомств і розповісти про те, чого домігся сам", — ділиться Дегрік Альона (Шевцова).

Але на одній комунікації справу свого життя не побудуєш, підкреслює Альона Дегрік (Шевцова). Сила не тільки у спілкуванні, але і в щоденній операційній роботі команди. Обговорення, дискусії, роздуми корисні для керівників середньої і вищої ланки, а результат їх — якісне зростання роботи виконавців.

Реклама

"Участь у конференціях не повинна бути самоціллю керівника. Він повинен використовувати їх як ефективний буст для нових розробок та інновацій у своєму проекті, — ділиться Альона Шевцова.Особливо важливо це для компаній, що працюють у сфері фінтехнологій".

В тренді
Визнання ПЦУ в світі: Грецька церква прийняла ще одне важливе рішення

Важливий скилл фінтех-менеджера — з розумом використовувати всі сторони сучасного ділового життя.

"Одне з головних правил сучасної fintech-галузі: бігти — не означає бути попереду всіх, а значить не відставати. Нетворкінг заради самого нетворкінгу заохочувати не варто. Багато крутих проектів так і не запустилися, тому що в їх роботі було багато розповідей про продукт, але майже не було роботи над ним. Тому говорити про себе треба коли є що сказати — і вас обов'язково почують", — підсумувала Альона Дегрік, глава фінансової компанії "Леогеймінг Пей".

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...