Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

"Бест дрінк 2019" визначив виробника кращих напоїв України – 5 гран-прі у золотоніського ЛГЗ "Златогор"

12 вересня, 17:12

Актуально

«BEST DRINK» проводиться за підтримки Міністерства аграрної політики та продовольства, що свідчить про важливе значення цього заходу для розвитку промисловості та формування споживчого попиту

Цього тижня у Києві в рамках Всеукраїнського тижня харчових технологій отримали почесні нагороди у різних категоріях кращі серед українських виробників продуктів харчування та напоїв. Зокрема, комісія X дегустаційного конкурсу напоїв "BEST DRINK 2019" визначила переможців із 39 зразків 9-ти галузевих підприємств України. "BEST DRINK" проводиться за підтримки Міністерства аграрної політики та продовольства, що свідчить про важливе значення цього заходу для розвитку промисловості та формування споживчого попиту. Зразки оцінювали за міжнародними стандартами, використовуючи 100-бальну систему методом "сліпої" дегустації. 5 найвищих відзнак ГРАН ПРІ конкурсу отримав "Золотоніський лікеро-горілчаний завод "Златогор" - і це єдине підприємство в Україні, яке відразу отримало таку кількість найвищих нагород.

Спочатку президента ГК Петрус (ЛГЗ "Златогор") Людмилу Русаліну запросили на сцену отримати нагороди у категорії "Горілки та горілки особливі" за напої "Статус Престиж" ("Black Edition") та "Статус Резерв" (справді особливі). Вдруге бізнес-леді з’явилася перед камерами, коли настала черга відзначити новинки заводу – конопляні настоянки "Амстердам" та "Ямайка", і вже добре знану поціновувачами вишуканого алкоголю настоянку "Статус Шоколад".

"Хочу подякувати своїй команді, що вклала душу у створення цих напоїв, - заявила власниця брендів-переможців конкурсу після нагородження. – 5 гран-прі відразу – це найкращий результат за багато років проведення виставки. Не пригадую, аби інші виробники досягали подібного успіху". Успіху заслуженого – адже відзначені продукти створені за оригінальними рецептурами, аналогів яким в країні немає. Наприклад, з застосуванням медичного канабісу. "Це визнання нашої важкої праці і впевнений крок до завоювання українською продукцією світу", - вважає Русаліна. Ще б пак: рецепти ретельно продумані і дуже складні, підбір інгредієнтів, вивчення результатів – місяці копіткої роботи.

Цікаво, в чому секрет створення продукту-переможця

Людмила Русаліна, президент ГК Петрус (ЛГЗ

Людмила Русаліна, президент ГК Петрус (ЛГЗ "Златогор").

— Людмило Володимирівно, яка команда працювала над створенням найкращих напоїв України? Чиї оригінальні ідеї, рецепти?

Реклама

Перш за все треба любити свою справу і надихатися нею. Це командна робота, але є зірки, які відіграли головні ролі. Як от наш головний технолог Світлана Проценко – дякую їй за натхненну, важку працю. На виготовлення нового продукту йде півроку-рік, поки розробиться рецепт, пройдуть дегустації на фокус-групах, буде отримано зворотній зв'язок від них.  А потім – вдосконалення на основі зауважень. Це важкий процес, що потребує часу, енергії і фахівців високого рівня. Як, наприклад, Анатолій Галіщук, керівник напрямку, що як ніхто вміє об’єднати  зусилля фахівців і створити фундамент для спільного успіху.

— Через скільки етапів перевірки, дегустацій проходить кожен продукт? Чи вірно, що без вашого особистого схвалення він не потрапляє у виробництво?

Я дегустую кожен новий напій, даю свої зауваження. Але їх висловлюють також маркетологи, керівники продажу і напрямку, фахівці з заводу. Поки напій пройде через всіх членів "журі", його переробляють двічі, тричі, а іноді 5-6 разів, якщо когось не влаштовує якість, смак.  Над ним працюють, поки не вийде ідеальний продукт, що повністю всіх задовольняє. А потім контролюємо якість, щоб відповідала рівню еталонного зразка, відібраного командою.

— Наразі продукція експортується більш ніж у 30 країн світу. Чи плануєте підкорювати нові ринки?

В тренді
МОЗ створить Офіс пацієнта: що це таке

Звісно, обсяг експорту зростає на 30-40% щороку. В поточному ми відкрили для себе ринок Латинської Америки – досі не працювали ще з цим куточком планети. Почали постачати напої в Чілі і сподіваємося, ця країна стане брамою до цього регіону, ще більше країн зможемо залучити і закохати в українську продукцію. На ринку Африки працюємо вже кілька років, нещодавно брали участь у міжнародній виставці в Кенії, підписали кілька контрактів з новими країнами.

— Які напої ви б радили брати за кордон в якості сувеніру? Чим можемо вразити іноземців?

"Златогор" -  завод номер один з виробництва саме сувенірної продукції. У нас ціла лінійка цікавих варіантів – "Козаки", "Марусі", троянди, булави та шаблі. Але наразі рекомендую конопляну настоянку. Це найсучасніший тренд. Нас на її створення надихнула легалізація медичного канабісу в США та країнах Європи. На цій хвилі ми розробили новинку. Нажаль, поки що в Україні коноплю можна використовувати дуже обмежено. Сподіваємося, законодавство швидко зміниться, а рецептури на цей випадок в нас вже лежать готові.  Продукт унікальний і дійсно піднімає настрій.

Не бізнесом єдиним

Золотоніський лікеро-горілчаний завод "Златогор" має довгу та славну історію з 1886 року. Останні два десятки років входить до групи компаній "Петрус" і займає позицію одного із лідерів галузі з понад 50-ма найменуваннями алкогольної продукції. За словами Людмили Русаліної, "Златогор" щороку бере участь мінімум у 5-7 міжнародних виставках. Але зустріти бізнес-леді можна не лише на професійних заходах. Людмила Русаліна попри напружений графік – активна громадська діячка і меценат.

Саме вона  – засновник Фонду науково-технічного розвитку України ім. В.С. Михалевича, що фокусується на розробках і впровадженні інноваційних технологій. Володарка 9 орденів (останній – Орден княгині Ольги ІІІ ступеня) та кількох престижних премій. Для системного розвитку культури та мистецтва в Україні, підтримки талановитих дітей, допомоги дітям з особливими потребами, дітям-сиротам, багатодітним родинам Людмила Русаліна створила Всеукраїнський благодійний фонд "РАЗОМ".

Щороку Людмила Русаліна підтримує десятки соціальних, культурних і мистецьких проектів, що стали знаковими для українського суспільства: фестиваль для талановитих дітей-сиріт "Щасливі долоні", Всеукраїнський проект арт-реабілітації для дітей з прифронтової зони "Україна очима дітей АТО", спільні з Мариною Кінах благодійні заходи для дітей з особливими потребами, численні всеукраїнські та міжнародні фестивалі юних талантів – "Країна щасливих дітей", "Надія Нації", "Міні Міс і Містер України", "Світ талантів", "Святкова подорож зими". Людмила Володимирівна стала меценатом сучасної постановки знаменитого балету "Жізель" хореографа Раду Поклітару, балетів "Спартак" і "Лебедине озеро" за участю світових зірок,  міжнародних кінофестивалів у Каневі та "Молодість", Українського павільйону на Каннському кінофестивалі, мистецьких акцій "Менухін 100" "Здоров’я, стиль і мода", "Київські лаври", "Я козачка твоя, Україно",– цей перелік щотижня поповнюється новими суспільно-корисними справами.

Автор: Інна Романюк

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...