Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь
Зробити стартовою
27,17
30,69
РУС

Безпека vs свобода: експерт назвав плюси і мінуси штрафу за їзду без ременя або шолома

На думку правозахисника, існує ризик, що постанови за їзду в непристебнутому вигляді або без шолома можуть масово оскаржити

Фото: Pixabay
Фото: Pixabay.
Безпека vs свобода: експерт назвав плюси і мінуси штрафу за їзду без ременя або шолома //smm.ollcdn.net/img/article/11696/41_main_new.1536590984.jpg //smm.ollcdn.net/img/article/11696/41_tn.1536590984.jpg Україна На думку правозахисника, існує ризик, що постанови за їзду в непристебнутому вигляді або без шолома можуть масово оскаржити

Збільшення адміністративної відповідальність за порушення правил користування ременями безпеки і шоломами з 51 до 850 гривень знизить рівень смертності на дорогах, але позбавляє водіїв права вибору. 

Про це в коментарі сайту "Сьогодні" заявив адвокат Вадим Володарський. 

На думку правозахисника, законопроект № 8492 може позитивно позначитися на статистиці смертності на автотрасах.

"Ефективно це буде. Ремінь безпеки знижує ймовірність тяжких наслідків при деяких видах ДТП в кілька разів. Тим більше це стосується мотошоломів, адже влітку в повній екіпіровці їздить мало мотоциклістів. Це знизить смертність, якщо це буде виконуватися", – говорить Володарський.

Але є ризик, що ці нововведення можуть неоднозначно трактуватися водіями автомобілів і мотоциклів.

"Використання ременя безпеки або шолома водієм певного транспортного засобу – це питання, яке не стосується безпеки інших людей. Застосування ременів безпеки або шолома стосується безпеки виключно самої людини. Людину, по суті, позбавляють вибору самим фактом того, що це зробили обов'язковим. Якийсь примус у питанні, який не стосується безпеки інших людей, це, в принципі, неправильно. Це вічне протиріччя між безпекою та свободою", – доповнює адвокат.

Крім того, виникають питання і з покаранням за подібне порушення.

"Виносити такі постанови буде поліція. Як поліція доводитиме, була пристебнута людина чи ні? Мені це не зовсім зрозуміло. Ці постанови будуть масово оскаржені в судовому порядку, тому що доказів ніяких не буде", – підсумовує правозахисник.

Нагадаємо, в цілому по Україні за останні три роки в аваріях загинуло понад 15 тисяч людей. Прем'єр-міністр Володимир Гройсман назвав ситуацію катастрофічною і підкреслив, що трагічні випадки почастішали на відремонтованих трасах, тому що автомобілі по них "мчать зі швидкістю літаків", а технічні засоби для контролю швидкості не встановлюються. 

Також раніше повідомлялося, що п'яних лихачів не лякає, що за водіння в нетверезому вигляді стягують до 40 тисяч гривень штрафу, а також позбавляють прав на термін до 10 років. 

Читайте найважливіші та найцікавіші новини на наших сторінках Facebook, Twitter, Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Безпека vs свобода: експерт назвав плюси і мінуси штрафу за їзду без ременя або шолома". Інші Новини України дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Людмила Грубник

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Загрузка...