Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Бізнесмен Рафал Шиманський про рекламні технології майбутнього і про те, як Big Data вирішує проблему банерної сліпоти

25 березня, 09:40

Точка зору

Інтерв'ю з творцем рекламної мережі EasyVisual Рафалом Шиманським про великі дані в рекламі і про те, як технології змінюють ставлення користувачів до просування товарів і послуг

Ефективність і популярність банерної реклами знижується вже котрий рік. В силу банерної сліпоти увагу отримує тільки 1-2% оголошень, користувачі з поколінь Y і Z хочуть натіва, інтерактиву та персоналізації. Вдихнути нове життя в старий формат можуть великі дані, вважає Рафал Шиманський, засновник IT-компанії GlobalTechMakers. Їй належать рекламна мережа EasyVisual, а тій, в свою чергу, – рекламний додаток для смартфонів Banners App.

Banners App показує користувачам банерну рекламу при розблокуванні смартфона, а ті за перегляд або покупку товару або послуги отримують бонуси від компанії. Додаток має вже більше 5 млн користувачів по всьому світу і завдяки Big Data CTR (клікабельність) досягає 12-16%. Користувачі отримують релевантний контент, рекламодавці – живий трафік, мережа – бонуси.

Розкажіть про EasyVisual. Як вам вдалося зі старту залучити більше 5 млн користувачів? Як ви домоглися CTR на рівні 12-16%, в той час як середній показник по ринку – 1-2%?

Проект EasyVisual стартував за підтримки FutureNet (соціальна платформа, створена за принципом МЛМ, де користувачі можуть будувати мережі споживачів онлайн-продуктів – прим. редакції). Коли ми запустили рекламну мережу, аудиторія наших партнерів вже налічувала понад 3 млн користувачів.

На конференції в Макао у вересні 2018 FutureNet представила EasyVisual як один зі своїх проектів. Команда FutureNet допомагає моїй компанії GlobalTechMakers в просуванні й інших продуктів. А ми в свою чергу консультуємо їх з технічних питань і беремо на себе завдання по розробці і розвитку програмної частини їх продуктів.

Такий феномен, як банерна сліпота, безумовно, негативно позначається на ефективності реклами. Тому в EasyVisual ми робимо все, щоб не тільки бренди отримували свою аудиторію, а й користувачі бачили потенційно цікаву їм рекламу. В нашій мережі рекламодавці, виробники товарів і послуг можуть максимально точно налаштувати таргетування реклами, а банери створюються і показуються з урахуванням персональних характеристик користувачів. Також банери підбираються так, щоб вони були привабливі в тому числі для рекламодавця – він сам має хотіти на них натиснути.

Звідси і результат – CTR на рівні 12-16%.

Які ваші глобальні цілі щодо зростання для обох продуктів?

Реклама

Ми розраховуємо, що Banners App стане одним з найбільш швидкозростаючих додатків за розміром призначеної для користувача аудиторії в PlayMarket України, В'єтнаму, Китаю і Польщі.

Наше головне завдання – протягом шести – дев'яти місяців залучити 10 млн активних користувачів. Поточна динаміка показує, що це станеться швидше. Однак ми розуміємо, що таке зростання не вічне.

Мета EasyVisual – стати особливо затребуваним рекламним каналом для великих брендів. Ми хочемо донести до них, що майбутнє – за рекламою на мобільних пристроях. Така реклама потрапить до цільового користувача і не залишиться непоміченою.

EasyVisual і Banners App працюють також в Україні. Чи є якісь особливі бонуси для українців?

Не просто працюють, а працюють з високим ступенем ефективності. Україна – країна лідер за кількістю активних користувачів програми вже два місяці.

В тренді
Що приховують за колючим дротом Зони відчуження: спецрепортаж "Слідами таємниці Чорнобиля"

Нещодавно ми запустили нову концепцію програми: тепер користувачі не просто бачать рекламні банери, вони отримують корисну інформацію. Це можуть бути актуальні пропозиції від брендів, акції, знижки. На мій погляд, в століття "банерної сліпоти" бачити тільки релевантну рекламу, та ще й зі спеціальними оферами – хороший бонус. І головна перевага в тому, що такі банери більше ніде не транслюються і доступні тільки користувачам Banners App. У додатку є і свого роду кешбек: коли користувач Banners App купує товар рекламодавця, він отримує код, який дає ще більше бонусів.

Крім того, в соціальних мережах в Україні регулярно проходять розіграші цінних призів. Зараз це екшн-камери, можливо, скоро будемо розігрувати щось ще.

Реклама

Як ви працюєте з великими даними?

Як я вже говорив, у нас досить велика аудиторія. Мережа EasyVisual зберігає і обробляє величезну кількість персональних даних. Це ПІБ, вік, рід діяльності, інтереси, освіта, географія, мови, дохід всіх 5 млн користувачів.

Велику частину часу також займає обробка інтересів і переваг користувача, адже таргетування реклами налаштовується з урахуванням і цих характеристик. В середньому кількість потенційно корисних даних, які знаходяться на серверах компаній, але при цьому не використовуються, досягає 90%. У EasyVisual ми використовуємо отриману інформацію на 100%, щоб зробити роботу нашого продукту більш ефективною.

Збір та обробка великих даних дозволяють налагодити персоналізовану роботу з кожним клієнтом і поліпшити якість підтримки. Не можу сказати точно, скільки інформації ми обробляємо. Але якщо порахувати, що кожен користувач вказує мінімум сім пунктів базової інформації, отримаємо понад 35 млн критеріїв.

Обробка великих даних стає одним з найскладніших завдань, з огляду на, що кожна секунда може відбитися на настрої користувача і його досвід взаємодії. За статистикою Google, кожна додаткова секунда очікування на 10-20% потенційно знижує конверсію. Вже зараз Google зберігає 20-40 ГБ текстової інформації на кожного користувача – і до цього прийдуть всі продукти, орієнтовані на b2c-сегмент.

Який ваш прогноз щодо розвитку ринку просування? За якими технологіями майбутнє?

Якщо говорити про інструменти реклами, то зараз активно розвиваються VR і AR-технології. Все більше брендів використовують їх в своїх рекламних кампаніях. Ще в 2013 році IKEA внесла в додаток функцію, яка дозволяє користувачам "приміряти" меблі до своєї квартири перед покупкою. Виробник автомобілів Volvo також використовував VR-технологію в рекламній кампанії нової моделі Volvo XC90 і запустив віртуальний тест-драйв.

Така реклама персоналізована, а значить більше орієнтована на користувача і приносить йому реальну вигоду. При цьому такий підхід в просуванні не дратує, а навпаки – приваблює потенційних клієнтів і спонукає до дій, будь то просто перехід на сайт бренду або покупка товару, сервісу.

На ринку не бракує пристроїв, що підтримують VR і AR-технологію, – більшість моделей смартфонів Apple, Samsung, HTC та інших світових виробників сумісні з окулярами віртуальної реальності і мають вбудований гіроскоп. А значить, такий вид реклами стає більш доступним для користувачів мобільних пристроїв. Бренди в свою чергу не обмежені в креативності, користувачі отримують унікальний досвід взаємодії з продуктом.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...