Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

"Дешева маніпуляція": в РНБО відреагували на телеміст Росії з Україною

8 липня, 10:43

Російський пропагандист Кисельов анонсував пряме включення з Україною на 12 липня

/ Фото: Getty Images

Секретар РНБО Олександр Данилюк, який нещодавно називав головні загрози для України, розкритикував ідею телемосту між російським пропагандистським телеканалом "Росія-24" і українським телеканалом NewsOne. Про це він написав на своїй сторінці у Facebook.

"Треба поговорити? Ну-ну. Порівнювати це непорозуміння з мостом "США-СРСР" в 1982 році, між різними ідеологіями і пропагандистськими машинами – дешева маніпуляція. Зараз нам пропонують "з'єднати" внутрішньокремлівську пропаганду з її філією в Києві і видають це за "прорив" у відносинах між "братніми" народами. Прошу припинити істерику", - написав він.

Читайте також: На грузинському ТБ ведучий обматюкав Путіна

Реклама

Данилюк вважає, що кількість подібних провокацій тільки побільшає.

"Ми як сильна країна повинні реагувати впевнено, без зайвих емоцій і паніки. Адже саме на це і розрахунок. Кількість таких провокацій буде тільки збільшуватися. Нам потрібно тримати голову холодною. Працюємо над рішеннями", - підкреслив секретар РНБО.

В тренді
Руслана Писанка про пограбування на вокзалі: На мені повисли п'ятеро осіб, я ледь не потрапила під машину

Зазначимо, що про телеміст оголосив на російському телеканалі відомий пропагандист Дмитро Кисельов. Він заявив, що відбудеться це в рамках програми "Треба поговорити" 12 липня, а як приклад він навів телеміст між США і СССР, що відбувся в розпал напружених між країнами відносин.

"Старше покоління пам'ятає, наскільки несподіваним і захоплююче цікавим став перший радянсько-американський телеміст за участю простих людей СРСР і США. Вели той формат з нашого боку Володимир Познер, з американського – Філ Донахью. Незабутньо. Так ось зараз – те саме, але сьогодні між Росією і Україною", - сказав він.

Як повідомляли новини "Сьогодні", днями суд ЄС став на бік Литви в справі про обмеження мовлення російського телеканалу. Обмеження ввели через програму від 15 квітня 2016 року, яка заохочувала ворожість і ненависть до країн Балтії.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...