Зробити стартовою
26,42
29,82
РУС

Експерти пояснили, хто винен у численних порушеннях авіарейсів

Пасажир, який заплатив гроші за переліт, автоматично укладає договір з авіакомпанією-перевізником, затримки і скасування рейсів – це порушення такого договору

Фото: Pixabay
Фото: Pixabay.

Цього літаУкраїнастраждаєвідсправжньоготуристичногоколапсу.Українці,якіпоїхалинавідпочинокзакордон,довгийчаснамоглиповернутисядодому,інші не могли навіть вилетіти з країни, томуїхрейсипостійнопереносилися,затримувалисяабоскасовувалися.Замістьтого,щобпоїхатиу відпусткуівідпочитилюди кілька днів поспіль жили в аеропорту і втратили час, нерви і гроші.

Перше питання, яке виникає у туристів, чиї рейси зірвалися, це хто ж винен – авіакомпанія або туроператор? Справа в тому, що якщо людина купувала квиток на літак самостійно і зіткнулася з проблемами з вильотом – тут відповідальність несе авіакомпанія. Якщо ж людина користувалася послугами туроператора, який набував квитки, бронював місця і т.д. - вина покладається саме на турагентство. Правда, українські контори не надто поспішають відшкодовувати збитки, тому спроби відвоювати належну компенсацію можуть перерости в справжні судові розгляди.

"На жаль, останнім часом почастішали випадки затримки, перенесення рейсів, або відмови в перевезенні пасажира авіакомпанією. Також, мають місце випадки скасування вильоту в призначений день і пасажирам доводиться терпіти різні незручності, в тому числі і матеріальну та / або моральну шкоду.

Необхідно розуміти, що пасажир, який заплатив гроші за переліт, уклав договір з авіакомпанією-перевізником, і така компанія несе зобов'язання доставити його в призначений час і місце. Затримка рейсу, його скасування або перенесення є порушеннями даного договору з боку перевізника", – говорить юрист ЮК "ВОЛХВ" Ярослава Борка
.

ЮристміжнародноїюридичноїфірмиKinstellarОлексійБурчевскійрозповідаєвкоментарісайту"Сегодня",щопотрібнорозуміти-йдетьсяпро чартерні рейсиабопро регулярні,тому щоводномувипадкувідповідальність,якправило,несеавіакомпанія,авіншому-туроператор.

"Якщо це регулярний рейс, то договір укладається між пасажиром і авіакомпанією, це є договором про перевезення, і, таким чином, за будь-якими компенсаціями, пов'язаними з цими перевізниками, потрібно звертатися в авіакомпанію. Якщо ж це рейс чартерний, то чартерний договір – це окремий вид, і він укладається між туроператором і авіакомпанією на перевезення певного числа пасажирів – це може бути цілий літак, блок місць на літаку. Відповідно, будь-які претензії щодо перевезення насамперед направляються туроператору, особливо, що стосується відмін, затримок і т.д.

Далі туроператор, якщо він вважає за потрібне, або якщо є вина авіакомпанії в тому, що сталося – він або виставляє свої претензії авіакомпанії, або залучає її, як відповідача, або як третю особу", – пояснює Олексій Бурчевський
.

Більшдетальнопро те,щожробитивтакихситуаціяхіякотриматикомпенсацію,читайтевматеріалісайту "Сегодня": Проблеми в аеропортах: як добитися компенсації збитків і що потрібно знати про це.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Експерти пояснили, хто винен у численних порушеннях авіарейсів". Інші Новини України дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Анастасія Іщенко

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь