Гарячій урядовій лінії сьогодні виповнилося 10 років. За цей час тут відповіли майже на 10 мільйонів дзвінків.
Щомісяця тут приймають сто тисяч дзвінків. Слухають всіх, якими б дивними часом не здавалися прохання.
"Дебати були, дзвонила заявниця і говорила, що вона дружина Ісуса Христа. Сказала, надати їй номер Петра Олексійовича. Деякі взагалі з дуже важкими питаннями звертаються, такими, що просто хочеться покласти трубку і плакати", – розповідає Юлія Мельничук, консультантка урядової гарячої лінії.
Тому консультанту іноді доводиться побути і психологом.
"Люди дзвонять часто дуже емоційні, не завжди ласкаво навіть спілкуються, навіть з агресією, і все це потрібно якось витримати і людину, по-перше, заспокоїти, в русло якесь направити позитивне, щоб людина нормальним тоном розповіла про свою проблему", – каже Ольга Холомєєв, керівник урядового контакт-центру.
Звернення до органів влади фахівці кол-центру надсилають у той же день, коли надходить скарга. Гаряча урядова лінія працює цілодобово.
"Дуже важливо, щоб на кожне звернення була адекватна реакція, люди цього чекають, і тому ми намагаємося інвестувати ресурси і можливості в модернізацію самого центру, і думаю, що це буде полегшувати вам роботу", – говорить Володимир Гройсман, прем'єр-міністр України.
Раніше ми писали, що Володимир Гройсман відвідав урядовий контакт-центр і спробував себе в ролі оператора колл-центру і відповів на запитання українців.