Інтерв'ю з командиром екіпажу Ан-225 Дмитром Антоновим: Другу "Мрію" цілком можливо побудувати в Україні

Про найбільший медійний політ найбільшого транспортного літака Ан-225 "Мрія" в Австралію розповів в інтерв'ю Сегодня.ua командир екіпажу Дмитро Антонов

Занесений до книги Гіннеса володар рекордів за вантажопідйомністю , висотою і дальністю польотів літак " Мрія " представлення не потребує . Про створення другого Ан – 225 говорять давно і багатоАле поки транспортник – гігант існує в єдиному екземплярі і є улюбленцем вітчизняних і закордонних споттерів , йому присвячують пісні, а на посадки приходять подивитися тисячі глядачів

- Розкажіть про політ до Австралії – він став чи не найбільш медійним польотом " Мрії " за всю її історію.

Реклама

- Ще в березні-місяці був підписаний контракт на перевезення генератора зі Словаччини до Австралії, місто Перт. Вантаж не дуже важкий: 118 тонн плюс вантажне устаткування – всього 132,5 тонни. Для такого літака як Ан-225 це небагато. 10-го травня ви вилетіли з аеропорту "Київ-Антонов" в Прагу, виконали завантаження і 12-го числа почали рух в бік Австралії. Зробили три проміжних посадки: Туркменістан, Індія і Малайзія. 15-го числа вранці прибули до Австралії з цим вантажем. Як я і сказав, вантаж ніби як для нас не дуже важкий, але цей рейс був особливим тим, що "Мрія" вперше прилетіла до Австралії. Незважаючи на те, що літаку майже 27 років, він вперше потрапив на цей континент, хоча до цього ми вже були там не один раз на Ан-124. У зв'язку з цим в Австралії нас дуже тепло приймали. Було багато народу – більше 15-ти тисяч, як писали місцеві медіа. Посадка здійснювалася вдень, і ми бачили, що дуже багато людей стояли уздовж обгороджувального забору аеропорту і стежили за нами .

- Кажуть , що в Австралії на вашу посадку навіть продавали квитки.

- Так, писали, що продавали. Але, чесно кажучи, я про це не знаю. Дуже приємно, що прийшло багато людей. І майже стільки ж – може, трохи менше, – завжди приходить в багатьох аеропортах. Дуже часто ми буваємо в Лейпцигу, Німеччина, – там дуже багато людей завжди приходить подивитися на зліт і посадку літака. Інші аеропорти Європи та Америки теж завжди дуже тепло приймають. Чесно кажучи, я вперше чув, щоб людям, які знаходяться із зовнішнього боку аеропорту, ніби як продавали квитки. Наприклад, я знаю, що проводять екскурсії без заходу за огорожу. У Лейпцигу завжди, коли ми прилітаємо, під'їжджають туристичні автобуси, об'їжджають навколо літака. Видно, що екскурсія – і ймовірно, вона платна .

Реклама

dsc_7097-2_1.

Фото: Р. Ємельянова

- Чому тоді в українців немає можливості спостерігати за приземленням " Мрії "?

Реклама

- Справа в тому , що наш аеропорт є режимним . Це не простий аеропорт , як Жуляни або Бориспіль , – все – таки це льотно – випробувальна база , тут проводяться випробування льотної техніки . Це накладає певні обмеження , які не так просто обійти . Приємно , що зараз крім споттерів , які завжди намагаються фотографувати літак , в основному через паркан , нас зустрічала група журналістів .

- Все – таки Ан – 225 – досить специфічний і дорогий в експлуатації літак , який був створений для перевезення дуже важких вантажів . Наскільки " Мрія " завантажена замовленнями?

- Дійсно, літак перевозить або важкі вантажі, або габаритні. Наприклад, якось ми везли лопать для вітрогенератора в Європу. Вона був габаритна – тобто дуже довга, більше 42 метрів. Вага невелика, але тим не менше, іншого транспортного засобу, який зміг би швидко довезти такий агрегат, не було. На даний момент літак має приблизно 4 тисячі льотних годин, близько 1100 польотів. Знаючі люди цілком можуть оцінити, наскільки завантажений літак з моменту його відновлення в 2001-му році (до відновлення у нього було зовсім небагато польотів). Природно, "Руслани" більше завантажені, оскільки габаритних вантажів, які потрібно терміново доставити, в світі не так багато

dsc_7115-2.

Фото: Р. Ємельянова

- При цьому останнім часом часто говорять про можливість створення другого літака . Як ви вважаєте , наскільки це можливо , а головне – доцільно?

- Я думаю, справа навіть не в доцільності. Природно, це буде якийсь інвестор – і це буде питання престижу. Саудівська Аравія, Емірати, Китай – просто замовнику буде престижно мати у себе щось найбільше. Що стосується можливості, неможливого нічого немає. Дуже добре, що для другого літака вже є фюзеляж і крило. Це дуже важливо, тому що у нас є практично всі агрегати для планера літака. Але все інше необхідно робити: всі системи, управління, гідравліку, електрику, двигуни – все треба буде робити нове. Крім того, потрібно провести імпортозаміну. Таким чином, по суті це буде літак на новому технічному рівні. Добудувати другу "Мрію" цілком можливо, але це потребує значного фінансування.

- Скільки людей зазвичай входить в екіпаж літака?

- Якщо це просто обліт в районі аеродрому , то стандартний штатний екіпаж з 6 – ти осіб . Якщо ми відлітаємо у відрядження , то до льотного складу додаємо ще двох осіб : командира і штурмана . Плюс з нами літають 11 техніків , що займаються обслуговуванням літака , завантаженням і розвантаженням , тому що ми працюємо повністю автономно , обслужити літак в інших аеропортах ніде в світі ніхто не може , все лежить на плечах наших техніків .

dsc_7128-2.

Фото: Р. Ємельянова

- Кажуть , що у літака серед льотного складу є ще друге ім'я – " Маруся " . Звідки воно з'явилося?

- У мене старша дочка Маша – я її теж іноді Марусею називаю . ( Сміється ) Так , буває , зрідка називаємо . В основному , звичайно , намагаємося називати " Мрією" – навіть кажучи по – російськи , ми все одно говоримо " Мрія " , пояснюючи при цьому американцям , що це перекладається як " Dream " .

- Тобто " Мрію " можна назвати досить відомим у світі брендом?

- Все ж бренд " Антонов " більш відомий . Наші літаки літають в 78 країнах . Нас дуже добре знають в Азії , в тому числі в Індіїі , в Ірані , в Південній і в Латинській Америці , в Африці . Ім'я , бренд " Антонов " на слуху , але після такого широко анонсованого рейсу в Австралію " Мрія " , думаю , стане першим номером в контексті згадки імені " Антонов " .

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Говорить президент України
Більше заяв Зеленського
ЗСУ: головне
Докладніше
Війна в Україні з космосу
Більше новин
🙏 Keep Calm
Допомога під час війни
Більше новин
Хроніка обстрілів
Більше про це
У пошуках роботи
Знайти своє місце!
🏠 Квартирне питання
Новини нерухомості
🚘 Актуалка для автовласників
Що ще нового?
"Разом нас багато"
Нас не подолати
⚽ Фан-сектор
Вболівай за футбол!
Be in Techno Trends
Слідкуй за новинами
⭐ Срачi прибули
Більше скандалів
🔮 Прогнози та гороскопи
Що ще кажуть зірки?
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

62201.7

Bitcoin Cash (BCH)

479.18

Binance Coin (BNB)

541.35

Ethereum (ETH)

3023.42

Litecoin (LTC)

80.6

ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,45
52,91
52,81
27,61
55,40
53,40
54,40
26,89
56,40
54,40
53,79
28,62
56,49
55,02
54,97
27,76
56,99
55,99
56,68
28,98
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
29,47
59,99
57,99
57,99
29,48
60,99
59,99
59,99
29,48
-
51,56
51,08
26,95
Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡
Валюта
Курс гривні сьогодні

Валюта

Ціна (грн)

Долар США ($)

39.55

Євро (€)

42.06

"Ми з України"
Наш плейлист

PROBASS ∆ HARDI

"Доброго вечора"

PROBASS ∆ HARDI

Макс Барських

"Буде весна"

Макс Барських

Олександр Пономарьов

"Україна переможе"

Олександр Пономарьов

Антитіла

"Топити за своє"

Антитіла

ТНМК и Kozak System

"Мамо"

ТНМК и Kozak System
Співаймо разом!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти