Як магазини наживаються на акціях: в супермаркетах тестують нові способи обману покупців

4 Жовтня 2017, 13:55

Експерти радять насторожитися при вигляді великої знижки


Нові фокуси, до яких вдаються українські магазини під час акцій і розпродажів, обурили користувачів соцмереж. Журналісти "Сегодня" розбиралися, що пишуть дрібним шрифтом на цінниках і як не попастися на гачок.

Часом реальна сума покупки з'ясовується відразу на касі – покупцеві повідомляють, що акція вже закінчилася. Директор Союзу захисту прав споживачів Максим  Несмєянов в одному з супермаркетів знайшов рибу, акція на яку закінчилася тиждень тому, але цінник з неї так і не прибрали.

Повідомлення про терміни розпродажі, пояснює експерт, спеціально друкують непомітним дрібним шрифтом і покупець переплачує 2,5 грн за кожні 100 грамів. Адміністратор магазину пояснень уникає.

Далі експерт показує креветки зі знижкою в 50% і не радить купувати такий товар: на ньому занадто багато льоду, більше, ніж допускається за нормами. А коли продавці прибирають зайвий лід, виявляється, що креветки вже позеленіли.

За якість акційної ковбаси теж ніхто не відповідає. Показати маркування продавці не можуть – документів на залишок не зберегли, тому і продають дешевше. "Може, вона вже прострочена на два або три дні", – припускає експерт.

Щоб не переплачувати, Несмєянов радить звертати увагу на дати і все, що дрібно написано в ціннику. Також він рекомендує вимагати маркування з терміном придатності на товари з великою знижкою і насторожитися, якщо вам його нададуть.

Ви зараз переглядаєте новину "Як магазини наживаються на акціях: в супермаркетах тестують нові способи обману покупців". Інші Новини України дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...