У турецькій лікарні з українського туриста вимагали 1000 доларів за вправлення плеча

28 Жовтня 2015, 09:54

Страхова компанія відправила українського туриста в лікарню в Кемері, де лікарі торгуються, як на базарі, виставляючи нечувані рахунки, і відмовила у виплаті страховки

<p style="text-align: justify;">Фото 0462.ua</p>
Фото 0462.ua

Турист з Києва Олег Д., який відпочивав у Туреччині з дружиною і трирічним сином, зіткнувся з відвертим вимаганням у лікарні Anadolu Hastanesi в Кемері, в яку його відправила страхова компанія "ВУСО" для вправляння вивихнутого плеча. Травму турист отримав 24 жовтня, плаваючи в морі. В результаті дій страхової компанії і лікарів, до яких направили туриста, українець заплатив 300 доларів за секундну маніпуляцію без операційного втручання і провів 6 годин в лікарні, де лікарі виманюють гроші у туриста. Ми опишемо випадок, що стався з усіма подробицями, щоб уберегти інших туристів від повторення подібних інцидентів.

Як розповів редакції Олег, перші проблеми з послугами страхової почалися з того, що медичну допомогу він отримав більш ніж через 2 години після травми, і весь цей час йому доводилося терпіти сильний біль.

"Плаваючи в хвилях, я інтенсивно гріб руками і в якийсь момент після сильного гребка почув жахливий хрускіт. Моє праве плече виявилося вивихнутим, я не міг відвести руку убік вгору навіть на кілька сантиметрів. Я вийшов на берег з вивихнутим плечем приблизно о 15:45 і відразу відправився до лікаря", – розповідає Олег.

Лікар готелю Mirada del Mar в околицях Кемера, де відпочивав турист, сказав, що випадок важкий і треба їхати в лікарню і звертатися в страхову компанію. Відразу після цього турист подзвонив з рісепшен у вказану страховою компанією "ВУСО" асистуючу компанію Savitar Group, в якій запропонували почекати близько півгодини. Весь цей час турист знаходився біля рісепшен готелю напіводягнений з правою рукою в неприродному положенні і наочно видимою деформацією плеча.

"Очікування давалося болісно, оскільки плече боліло і я не міг нічого зробити. Після чергового звернення в асистанс о 16:20 мені пообіцяли, що швидка буде через 20 хвилин, а чекати її потрібно біля в'їзду в готель", – зазначає потерпілий українець.

Прочекавши на дорозі до вказаного часу, а потім ще півгодини, але так і не дочекавшись машини, Олег повернувся на рісепшен і знову подзвонив в асистанс. Там зізналися, що у них проблеми з підрядником і вони шукають іншого і пообіцяли, що лікарі таки приїдуть. Приблизно о 17:30 приїхала швидка, яка відвезла пацієнта в лікарню Anadolu Hastanesi, розташовану в 10 км від готелю.

У лікарні туриста оглянули, запропонували заповнити папери, зробили рентген і сказали почекати. Незабаром прийшов лікар-ортопед, який, побачивши стан плеча, заявив, що вправляти необхідно негайно.

"Лікар і одна з його асистентів почали дзвонити в страхову, голосно і емоційно говорячи по-турецьки. Як вони пояснили мені, вони повідомили страховикам, що не чекатимуть рішення про компенсацію вартості лікування, оскільки мені необхідна негайна допомога, а випадок невідкладний", – зазначає турист.

Після цього дзвінка Олега поклали на ліжко і лікар-ортопед разом з асистентом удвох вправили плече. Процедура зайняла кілька секунд і приблизно о 18:00 пацієнтові запропонували почекати відповіді від страхової та взяли у нього кров на аналіз.

"Після того, як плече з хрускотом стало на місце, я думав, що мої пригоди закінчилися. Однак насправді попереду був виснажливий вечір, що перевернув моє враження про Туреччину як цивілізовану країну, віруючих як помічників пацієнтів і страховку як гарантований захист туриста", – каже Олег.

Після маніпуляцій з плечем пацієнтові належало тригодинне очікування в холі лікарні з періодичними дзвінками в асистанс, де відповідали, що всі документи передані в страхову компанію "ВУСО", але відповіді від неї досі немає. Близько 21:00 під час чергового дзвінка в асистанс з'ясувалося, що страхова компанія відмовила в оплаті лікування, пославшись на виявлення алкоголю в крові потерпілого. При цьому Олег ще при першому зверненні в асистанс повідомив, що випив за обідом келих пива, однак ні про яке алкогольне сп'яніння мови бути не може.

"У асистансі відмовилися повідомити, про який рівень алкоголю в крові йдеться і заявили, що ніякі суперечки і з'ясування подробиць нічого не дадуть. Мені вдалося з'ясувати у асистанса, що лікарня виставила страховій рахунок на 475 євро. Я був в шоці", – згадує турист.

Однак черговий лікар лікарні заспокоїла пацієнта, заявивши, що вони йому допоможуть. Після цього лікар відлучилася на кілька хвилин для переговорів з менеджером, а потім прийшла і написала на папірці цифру $1000, додавши, що це вартість лікування, яку пацієнт повинен оплатити, враховуючи знижку.

"Подальші 3 години турецькі лікарі з асистентами і перекладачкою, приблизно шість осіб, насідали на мене, вимагаючи сплатити нечувані суми за лікування, і погрожуючи поліцією. Торг відбувався, як на базарі, цифри писалися на папірцях, а замість аргументів і пояснення складових суми використовувалися крики і погрози. При цьому називалися суми і порядку 1500 євро, і 1000 доларів, враховуючи знижку, і 800 доларів з частковою виплатою в Туреччині, частковою – з України", – розповідає Олег.

При цьому лікарі підсовували туристу документи для складання боргових розписок, які пацієнт відмовився заповнювати, намагалися з'ясувати, скільки у нього є грошей на кредитній карті. На питання про те, чому рахунок для страхової був 475 євро, а для пацієнта – 1000 доларів, лікарі запевняли, що насправді для страхової виставили рахунок на 600 євро і спекулювали на різницях в курсі валют. На питання про те, чому рахунок в принципі такий нечуваний, у лікарні заявляли, що це часте установа, їм треба заробляти, що лікарю довелося приїхати для вправляння плеча, а головне – що пропоновані пацієнтом суми близько 100 доларів за вправлення плеча нічого для них не значать. Після тривалих торгів вони почали пропонувати нову знижку на лікування за рахунок пацієнта, називаючи суму в 600 доларів.

Український турист, доведений до знемоги травмою плеча, тривалим очікуванням і торгами з агресивно налаштованої групою іноземців, погодився заплатити всі гроші, які були у сім'ї з собою – 300 доларів, за умови, що це кінцева сума і він більше нічого не винен, і що лікарня надасть йому чек, висновок лікаря, рентген і аналіз крові. Представники лікарні зрештою на це погодилися і перекладачка, яка також брала активну участь у торгах і тиснула на потерпілого, разом з водієм лікарні відвезла пацієнта в готель вже близько півночі.

"Я не хотів бути ні перед ким у боргу, тому вирішив їм заплатити, а потім розібратися в ситуації вже зі страховою компанією по поверненню в Київ", – каже Олег.

У готелі Mirada del Mar український турист при двох російськомовних співробітниках рісепшену – Гюйнар і Емре – передав представникам лікарні обіцяні 300 доларів, а представники лікарні заявили, що це кінцева сума, пацієнт нічого не винен, але документи вони привезуть вже в неділю вранці, так як дуже втомилися. Працівники рісепшену, оцінюючи ситуацію, заявили, що причин брехати у представників лікарні немає, і що завтра можна буде отримати документи.

"Я нарешті повернувся до сім'ї і думав, що цей кошмар закінчився. Однак турки слово не дотримали", – згадує турист.

На наступний день документи з лікарні не привезли. Після того як потерпілий звернувся в готельну службу контактів з гостями, ті поінформували про те, що трапилося представницю туроператора Anex Tour, через якого придбали путівку, а також подзвонили в лікарню за поясненням. Лікарі у відповідь почали заявляти, що отримали 300 доларів, але віддадуть документи тільки після того, як пацієнт заплатить ще 300 доларів. Також представники лікарні погрожували, що будуть виставляти рахунки потерпілому туристу вже в Україні. Працівники готелю, які чули, як представники лікарні запевняли, що турист повністю розрахувався з лікарнею, були обурені діями лікарів, але у телефонній розмові також нічого від них не домоглися.

Потерпілий турист також звернувся за допомогою до турагенту Наталії К., яка проінформувала компанію "Анекс Тур" про інцидент. За словами турагента, компанія "Анекс Тур" зв'язалася зі страховою компанією "ВУСО" і чекає відповіді від СК, однак його досі немає.

"Це не перша наша поїздка в Туреччину, та й в цілому я бував у більше дюжини країн на різних континентах. Мені доводилося стикатися з роботою медустанов за кордоном, але подібних дій страхової компанії і лікарів мені ще бачити не доводилося. Не можна, щоб таке повторилося з кимось ще", – каже Олег.

Турист має намір домагатися компенсації від страхової компанії "ВУСО", яка поставила його в таке положення, а також проінформувати про інцидент якомога більше українців, щоб уберегти їх від подібних проблем.

У СК "ВУСО" дали таку відповідь: "Згідно з медичним рапортом, що надійшов від лікуючого лікаря названого клієнта, Олег Д. отримав травму не під час плавання в морі, як стверджується у статті, а через падіння зі сходів. При цьому характер пошкоджень відрізняється від описаних в матеріалі, а в крові потерпілого було виявлено алкоголь. Станом на 15:00 28 жовтня 2015-го звернення від Олега Д. в страхову компанію не було. СК "ВУСО" пропонує потерпілому зустрітися із заступником голови Правління Артемом Ягодінцем, щоб обговорити ситуацію. СК "ВУСО" закликає всі сторони конфлікту утриматися від необґрунтованих звинувачень до повного прояснення ситуації".

Оновлене 9 листопада.

Після описаних подій постраждалого туриста запросили на зустріч з керівництвом СК, під час якої сторони обговорили подію і шляхи виходу із ситуації. Також представники страхової надали туристу отримані від лікарні медичні документи. Після їх повторного вивчення з'ясувалося, що аналіз крові був помилково інтерпретований і насправді алкоголь в крові туриста був відсутній. Представники страхової компанії вибачилися перед клієнтом і компенсували витрачені в турецькій лікарні кошти. Також в СК пообіцяли взяти подальше спілкування зі згаданою лікарнею на себе.

У страховій так прокоментували ситуацію: "СК "ВУСО" провела зустріч з Олегом Д., під час якої він виклав усі подробиці випадку у Туреччині. Додатково вивчивши обставини інциденту і документи, компанія компенсувала клієнтові понесені витрати в повному обсязі".

Олег пройшов обстеження на МРТ і за рекомендацією українських лікарів продовжує носити іммобілізаційну пов'язку на правій руці в надії обійтися без операції.

Ви зараз переглядаєте новину "У турецькій лікарні з українського туриста вимагали 1000 доларів за вправлення плеча". Інші Новини України дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...