Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь
Зробити стартовою
26,85
30,21
РУС

Лауреати загальнонаціональної програми "Людина року-2018" в номінації "Лідер логістичної галузі року"

PR

ТОВ "Делівері"

Генеральний директор – Олена Лакатош

Існуючі на даний час корпоративні нагороди: лідер в інтеграції хмарних технологій Microsoft у логістиці 2015; за іноваційний підхід в управлінні логістикою та транспортом 2015; кращий тандем IT і бізнесу 2014; національний сертифікат "Ділова гордість України 2013"; нагорода "Ділова гордість України"; національний сертифікат "Лідер галузі 2012"; нагорода "Лідер галузі 2012"; "Зірка якості 2011"; "Зірка бізнесу України 2011. Ліга кращих"; кращий виробник послуг функціонування транспортної інфраструктури 2011; національний сертифікат "Лідер галузі 2010"; орден "Бездоганна ділова репутація"; лауреат рейтингу "Кращі підприємства України"; нагорода "Лідер галузі 2010".

Три головні події 2018 року за вашою версією?

Модифікація операційних процесів на транзитних складах компанії, що покращило показник збереження вантажів. Лояльності клієнтів до "Делівері" у 2018 році зросла до 56%. Збільшення дохідності компанії на 28% до 2017 року.

У якості бонусу – 4. Очолюючи Комітет із транспорту і логістики при Спілці українських підприємців (СУП), компанія "Делівері" стала автором ідеї та основним розробником пакету нормативних документів щодо запровадження Електронної форми товарно-транспортної накладної.

Слоган вашого підприємства?

Рішення. Розвиток. Результат.

Через даний слоган ми заявляємо про те, що компанія може дати клієнтові набагато більше, ніж просто логістику: цілий комплекс рішень, здатний розвинути бізнес наших клієнтів, привести до бажаного результату і новим можливостям.

Хто чи що є талісманом для вашої компанії?

Довгий час ми існували без талісману, але 2 роки тому, на 15-річчя компанії він, нарешті, з’явився у нас. І не абиякий, а поза межами нашої галактики. Зірка "Делівері" тепер дарує сяйво разом із трильйонами інших зірок на небі, але з-поміж них усіх – для нас особисто – сяє найяскравіше!

Життєві принципи, які допомагають вам досягти поставленої мети?

Безапеляційна вимогливість до себе – з однієї сторони, справедливість у рішеннях – по відношенню до інших. Такий баланс допомагає керувати розумно та вести за собою людей: вони надихаються прикладом, а не авторитарним управлінням.

Як ви вважаєте, що дозволило вашій компанії вийти в лідери логістичної галузі? В чому ваша унікальність?

Унікальність нашої компанії – в міцних традиціях, які межують із виключною гнучкістю та готовністю до експериментів. 17 грудня 2001 року "Делівері" зробила перший комерційний рейс між Донецьком та Києвом: так ми поєднали не тільки географічні точки на карті, але і зробили ближче людей, розділених відстанями. За 17 років логістика стала звичною частиною життя українців, а компанія "Делівері" перетворилася у двигун формування ринку і законодавця трендів.

Усі ці роки ми невпинно працювали над власним сервісним і цифровим розвитком, готові запропонувати нашим клієнтам комплекс нових продуктів і послуг, які актуальні часу. Так навколо компанії "Делівері" стали формуватися дочірні компанії, об'єднані брендом "Delivery". Практично одночасно з "Делівері" була заснована компанія "DelTruck", що надає послуги індивідуальних перевезень повними фурами. У 2013 році було здійснено перше міжнародне перевезення, що заклало основу формування міжнародної компанії "Delivery-International". Двома роками пізніше до групи компаній "Delivery" увійшла страхова компанія "Кворум", яка зробила акцент на забезпеченні страховим покриттям діяльності логістичних компаній при перевезеннях вантажів і багажу.

Які передові технології застосовуються в роботі компанії? Чи враховується позитивний досвіт інших країн?

Ми будуємо свою діяльність на розумінні того, що всі наші зусилля мають відповідати інтересам нашого головного роботодавця – клієнта. Ми створюємо основу для довірливого співробітництва з ним, щоби відкрито інформувати про важливі питання розвитку компанії, а також отримувати зворотній зв’язок для удосконалення власних бізнес-процесів.

У цьому контексті передові технології відіграють важливу, навіть вирішальну роль. Ми, звичайно ж, дивимося на успішний міжнародний досвід, проте коригуємо кожне рішення під український ринок і під українського споживача, пропускаємо через призму нашої компанії та нашої цільової аудиторії.

До прикладу, так званий NPS (індекс споживчої лояльності) вимірюється у всьому світові всіма передовими корпораціями. Десятки, чи не сотні компаній у кожній країні пропонують свої професійні послуги по опитуванню клієнтів для вимірювання NPS.

Розуміючи високий ризик суб’єктивного оцінювання відповідей клієнтів сторонніми компаніями та відтермінування аналізу отриманих результатів, ми запустили власний внутрішній сервіс по оцінці задоволеності якістю послуг компанії. В основі вимірювання NPS – оцінки клієнтів по кожному окремому представництву, які доступні онлайн усім співробітникам компанії. Фактично, ми стерли абсолютно всі бар’єри між клієнтом, робітниками офісу чи складів, а також ТОП-менеджментом, для того, щоби почути та зрозуміти кожного, а також швидко прийняти необхідні управлінські рішення. Для кожного з нас чесні коментарі та оцінки клієнтів – це сильна мотивація ставати кращими! Вони корисні ще й тому, що змушують кожного із нас "вилізти" зі своєї шкаралупи, подивитися на звичні речі під новим кутом, дати новий виток життю компанії.

Окрім цього, в компанії, звичайно ж, реалізовані такі технологічні сервіси, без яких сьогодні не може існувати жодний поважаючий себе бізнес: мобільний додаток, особистий кабінет клієнта на сайті, корпоративна соціальна мережа, хмарні рішення для комфортної віддаленої роботи співробітників, особистий кабінет перевізника, електронний документообіг, програма лояльності для клієнтів, відкриті для клієнта KPI роботи компанії на сайті "Делівері", СRM система.

Яка географія перевезень компанії? Якими активами володіє компанія?

Наразі "Делівері" це: більше 1500 рейсів на місяць, 316 представництв по Україні, 27 сортувально-розподільчих центрів, 15 регіональних офісів з обслуговування клієнтів, делівері-HUB. Центральний офіс із обслуговування клієнтів.

Чи існує в сфері вашої професійної діяльності таке поняття, як "кодекс честі"? Ваш професійний і особистий кодекс честі?

Особистий кодекс честі збігається із професійним: лишатися людиною при будь-яких обставинах, чесно конкурувати, допомагати тим, хто цього потребує – підтримкою, порадою, прикладом, тримати слово, говорити правду – якою б часом складною вона не була.

Як велику кількість різних людей спонукати думати про успіх однієї компанії?

Виключно командним духом. А він базується на взаємній повазі, чесності та дотриманні свого слова.

Бути сьогодні успішним – це?

Кидати виклик самому собі. Щодня ставати кращою версією себе учорашнього. Ні на мить не зупинятися: ні перед перепонами, ні перед можливостями, тому що, одне має на увазі інше.

Ваш улюблений афоризм?

Краще бути, ніж здаватися.

Хто з видатних діячів людства може бути взірцем для працівників вашої компанії?

Можливо, відповідь здасться дивною, проте для мене це Імхотеп – давньоєгипетський архітектор, лікар, астроном, письменник, радник фараона. Імхотеп спроектував першу східчасту піраміду поблизу Мемфіса — усипальниці фараона Джосера, а також комплекс архітектурних споруд, що оточує піраміду, є винахідником колони в архітектурі. Таким чином, Імхотеп виступив як основоположник архітектурної традиції всього Стародавнього царства.

У чому ж аналогія Імхотепа з працею в "Делівері"? Складні форми, важкі вантажі, вимоглива логістика – усе це вимагає простого рішення, якому передує глибокий аналіз та задіяння великої купи ресурсів. У підсумку, як і з побудованою пірамідою – клієнт бачить лише кінцевий результат, не усвідомлюючи до кінця, яка колосальна робота була пророблена.

Якщо щастя не в грошах, то в чому?

Щастя не в грошах – це однозначно. Але в приємності їх заробляти та витрачати. Заробляти відданою улюбленою працею. Витрачати – на подарунки рідним і близьким. Із такого кругообігу речей і складається повноцінне життя. Не лише для чоловіка, але й для успішної жінки.

Яке чудо світу ви би хотіли перенести до свого рідного міста? Що би воно символізувало?

Не зовсім чудо світу, але частина сучасного мистецтва. Геніальна японська художниця Яйої Кусама створює виключні, фантастичні, химерні інсталяції, не схожі ні на що, створене досі людиною. Одна з них носить назву "Нескінченність". Відчуття кольорів, ліній і форм – усе тут говорить про виклик вічності. Про безсмертя. Про глибину життя.

Якби ви відкрили нову планету, як би ви її назвали?

Звичайно Делівері.

Уявіть що до вас у гості завітав президент США з проханням показати Україну. Куди б ви його запросили на екскурсію?

Звісно, фігура президента Америки вимагає відповідного високого рівня запрошення. Саме тому на запашну каву я би запросила пана Президента до Центру обслуговування клієнтів "Делівері" – першого в Україні логістичного HUB, відкритого ще в 2015 році. Це вільний майданчик для професійного спілкування спеціалістів логістичної та дотичних галузей, де проводяться конференції, бізнес-сніданки, майстер-класи. Клієнти зустрічаються із ТОП-менеджерами великих компаній, учні – з майбутніми менторами. Із розкладом заходів Центру обслуговування клієнтів завжди можна ознайомитися на сайті delivery-auto.com.ua, відвідати логістичний HUB можна за адресою: Київ, вул. Велика Васильківська 15/2. Раді вітати кожного!

Що ж стосується країни загалом, то президента Америки я би однозначно запросила на західну Україну, адже цю землю можна сміливо назвати колискою національної культури – тут збереглися старовинні традиції, народні обряди і еклектичні звичаї, дивовижна регіональна кухня. Втім, це далеко не весь список "козирів" батьківщини Тараса Шевченка: вистачає тут і старовинних фортець, і історичних архітектурних споруд, і творінь природи. Але найбільший скарб цієї землі – це її люди. Щирі, усміхнені, привітні і завжди гостинні.

Що є гордістю вашої компанії?

Найголовніший капітал компанії – це наші люди, які володіють високим професіоналізмом та відповідальністю, якісно виконують свої обов’язки. Досвід та знання кожного створюють перспективний вектор розвитку "Делівері". Нас об’єднують одні цілі, до яких ми прагнемо, поважаючи та підтримуючи одне одного.

Чи є у вас мрія, що поки не здійснилась?

Моя мрія як професіонала – першість "Делівері" на ринку перевезень: і за кількісними показниками, і за сервісом. Моя мрія як людини – звичайно, це мир на українській землі, відтворення територіальної цілісності. А моя мрія як жінки – занадто особиста, щоби її озвучувати (посміхається).

ТОВ "Ходльмаєр Логістикс Україна"

Виконавчий директор – Тетяна Стрельцова

Існуючі на даний час корпоративні нагороди: за більш ніж 60-річну історію, величезна кількість нагород і премій отримала компанія в різних сферах. Компанія неодноразово була переможцем в різних номінаціях Австрійської Торгової Палати (2012, 2014 року). Визнана кращим перевізником таких брендів, як FIAT Group (2007), RENAULT-NISSAN (2012), CNH (2012), SKODA (2018). Український підрозділ компанії успішно працює більше 10 років і за останні роки є багаторазовим переможцем "Національного бізнес-рейтингу", увійшовши у ТОП-100 (золото) по м. Києву та ТОП-100 (срібло) по Україні.

Найзначніші події вашої компанії в 2018 році?

За поточний рік компанія працювала над створенням нових проектів і концепцій у сфері логістики готових автомобілів:

1. Нова мультимодальна транспортна концепція Середньої/Східної Європи; 2. Презентація спеціального проекту на Всесвітньому економічному форумі; 3. Електромобільність – логістична концепція для Європи.

Слоган вашого підприємства?

People in Logistics – Люди в логістиці.

Хто чи що є талісманом вашої компанії?

Тамісман – прерогатива для тих, хто покладається на знаки і має упередження. Ми заряджені на удачу не гірше будь-якого талісману! Наш шлях тернистий і ми досягаємо успіху своїми руками, не сподіваючись на миленьких звірьків або агресивних хижаків.

Життєві принципи, які допомагають вам досягти поставленої мети?

Довіра – це величезний кредит, який отримує кожен із співробітників і партнерів компанії. Виправдати його – значить внести вагомий внесок у майбутні міцні відносини, які будуються на взаємній повазі сторін. Принцип довіри допомагає співробітникам компанії розкривати свій потенціал, виконувати не тільки стандартні щоденні завдання, але й брати участь в розвитку нашої корпорації, реалізовуючи нові цікаві проекти, підвищуючи свій професіоналізм. Чесність – один з основних принципів, який є незмінним супутником стабільних бізнес-відносин.

Як ви вважаєте, що дозволило вашій компанії вийти в лідери логістичної галузі? У чому ваша унікальність?

Більш ніж 60-річний досвід компанії в сфері логістики готових автомобілів дозволив нам перенести цей досвід в Україну і надати нашим клієнтам рівень європейського сервісу, незважаючи на, часом, труднощі і нестабільність в економічній сфері нашої країни. Використовуючи досвід і спираючись на принципи, перш за все загальнолюдські і партнерські, ми з упевненістю можемо сказати, що завдяки бажанню розвиватися і працювати ми домоглися успіхів і поваги на ринку.

Також виділяють нашу компанію серед інших – високий рівень екологічної, соціальної відповідальності. Завдяки використанню з більш низькою емісією машин (близько 70% парку – вище категорії 5EURO), скоротилися викиди СО2 на 65 тис. тонн. Також ми виробляємо поновлювану енергію завдяки гідроелектростанції в Швертберге (Австрія), а також сонячним колекторним геліосистемам в Тонгерені (Бельгія), Енеке (Чехія). "GO-GREEN" – корпоративна філософія щоденно присутня в нашії компанії.

Які передові технології застосовуються в роботі компанії? Чи враховується позитивний досвід інших країн?

Нікого вже не здивуєш сучасним оснащенням вантажівки або IT-рішенням для офісу. Хочу зупинитися на унікальній програмі, яка у нас розроблена і дає міцні паростки. Це наша внутрішня програма мотивації співробітників компанії без винятку і зветься вона "MOVE" – безперервний процес поліпшення. Дана програма має в своїй основі ряд принципів японської філософії управління персоналом.

Мета, яку ставить перед собою керівник, – підвищити ефективність роботи підприємства в основному за рахунок підвищення продуктивності праці працівників. Кожен із співробітників компанії може брати участь в поліпшенні робочого процесу, в якому безпосередньо задіяний шляхом подачі "раціоналізаторської пропозиції", будь то водій, приймальник або клерк будь-якого рівня.

Для внесення пропозиції співробітнику досить на ресурсі компанії зробити короткий опис своєї пропозиції. До 65% пропозицій після вивчення компетентними фахівцями впроваджуються в виробничі процеси, а люди отримують винагороди від керівництва. Ефективність від впровадження такого роду пропозицій вражає результативністю.

Іншою важливою особливістю японського менеджменту є концепція безперервного навчання. Менеджмент нашої компанії впевнений, що безперервне навчання призводить до постійного вдосконалення майстерності. Кожна людина шляхом безперервного навчання може поліпшити виконання своєї роботи. Це призводить до саморозвитку, а досягнуті результати приносять моральне задоволення.

У компанії говорять на 25 мовах, разом працюють, діляться досвідом, збагачуючи ресурс компанії своїм досвідом, знаннями, вкладаючи в неї душу.

Яка географія перевезень компанії? Якими активами володіє компанія?

Завдяки широкій мережі нашої компанії, ми покриваємо перевезення по всій Європі, виробляємо доставку в Азію і на Близький Схід. У списку наших послуг транспортування наземним (авто і ж/д) транспортом і морські перевезення (поромами і судами). У компанії працює 1 800 співробітників. Крім транспорту (780 автовозів і 20 спеціалізованих ж/д складів), наша компанія володіє істотними складськими ресурсами в розмірі 1.700.000 м2, що забезпечує одноразове зберігання 50 тис. автомобілів, транспортує до кінцевого споживача близько 2 млн автомобілів на рік і здійснює приймання 1 млн автомобілів на автозаводах Європи як релизинг-агент (Mercedes, Jaguar, AUDI, Ford, BMW).

Чи існує в сфері вашої професійної діяльності таке поняття, як "кодекс честі"? Ваш професійний і особистий кодекс честі?

Особисто мені важко уявити успішну людину, яка нехтує загальнолюдськими принципами. Кодекс честі є розкішшю і слідують йому на основі самовизначення, за умови, що людина згодна з ним. Він не може бути нав'язаний просто тому, що це – спосіб життя. Я вважаю, що тільки особистість, яка самовизначилася, може шляхом самооцінки визначити даний статус як постійний і віднести себе до числа людей "кодексу честі".

Яким чином велику кількість різних людей змусити думати про успіх однієї компанії?

Змусити – неможливо. У кожної людини своя картина життєвих цінностей. Наше завдання – знайти в кожній індивідуальній картині місце для нашої компанії. Для когось великою цінністю буде шанобливе ставлення колег і наставників, для когось – можливість реалізувати свої ідеї, для когось – побачити, як працюють філії в інших країнах, а для когось – стабільний дохід.

І ось тут люди, що реалізують бажання зі свого особистого списку, стають злагодженою командою.

Бути сьогодні успішним — це?

"Прагни не до того, щоб домогтися успіху, а до того, щоб твоє життя мало сенс" – так вважав Ейнштейн. І, напевно, успіх – це і є осмислене життя.

Ваш улюблений афоризм?

"Я переконався, що слід більше довіряти тим, хто вчить, а не тим, хто наказує" – Августин "Блаженний" (Аврелій).

Хто з видатних діячів людства може бути зразком і прикладом для співробітників вашої компанії?

Хочу відзначити одного з наших сучасників – Ілон Маск. Чому? Інноваційний, безстрашний, самобутній, з нестандартним мисленням. Саме ці якості виділяють його серед інших діячів сьогоднішнього дня. Актуально, та й TESLA гарна!

Якщо щастя не в грошах, то в чому?

Щастя – це одномоментний стан душі, що характеризується повним задоволенням життєвого моменту. Що стосується грошей, то вже дуже хотілося б перманентного стану задоволення не тільки душі, а й тіла.

Яке диво світла ви хотіли б перенести в своє рідне місто? Що б воно символізувало?

Нехай дива світу залишаються на своїх місцях. А з приводу символів... Думаю, символ Надійності і Особистої Відповідальності був би доречним.

Якби ви відкрили нову планету, як би ви її назвали?

Поки не замислювалася, більше зайнята справами на планеті Земля.

Уявіть, що до вас в гості приїхав президент США з проханням показати Україну. Куди б ви його запросили на екскурсію?

Львів, Київ, Харків, Одеса – чотири точки на карті України; захід, центр, схід і південь. Чотири абсолютно різних міста, географічно, ментально і архітектурно. Всі дуже цікаві і колоритні.

По дорозі з Києва до Харкова обов'язково завезла б президента в рідну Полтаву на вареники.

Що є гордістю вашої компанії?

Звичайні люди! Людина – найбільша цінність.

Чи є у вас мрія, що поки не здійснилась? Якщо так, то яка?

Ну ось ця, про вареники у Полтаві для американського президента.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Лауреати загальнонаціональної програми "Людина року-2018" в номінації "Лідер логістичної галузі року"". Інші Новини України дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.