Українці все частіше потрапляють на хитрощі шахраїв, коли роблять покупки в інтернеті. Найчастіше, шахраї, продаючи речі через інтернет, просять половину ціни заздалегідь, а потім блокують свої сторінки в мережах і зникають без сліду.
Анжеліка показує магазин, в якому ще два місяці тому красувалися бажані дитячі ліжка. Виготовляли їх тільки на замовлення. Термін очікування – два місяці. Оплата – онлайн, на рахунок. Жінка заплатила половину вартості, майже чотири тисячі, проте ліжка так і не отримала.
Продавці більше не виходили на зв'язок. Анжеліка звернулася до поліції, проте поки безрезультатно. У таку ж пастку потрапила і киянка Ірина. І ще півтори сотні сімей з усієї країни.
Зараз соціальна сторінка компанії заблокована, а у менеджерів вимкнені телефони.
Уберегти себе від таких випадків можна, кажуть юристи.
Перерахувати кошти, потрібно тільки якщо товар повинен прийти протягом доби. Протягом цього періоду банк з ініціативи відправника може повернути гроші, як помилково перераховані.
Якщо платите за товар онлайн, не забувайте вказувати призначення платежу, і подивіться, кому саме перераховуєте гроші. Тоді в разі шахрайства можна буде написати заяву на конкретну особу.
Раніше повідомлялося, що аферисти придумали новий спосіб, як виманювати дані довірливих українців.
Також повідомлялось, що в Сумах викрили телефонних шахраїв, які обдурили пенсіонерів на 300 тис грн.н.
Читайте також:
- Запорізький прокурор розповів про шахраїв- "благодійників"
- У Павлограді судитимуть голову і волонтера центру реабілітації
- Підступні шахраї обіцяли українцям великі суми за особисті дані
- Аферисти придумали новий спосіб, як виманювати дані довірливих українців
- СБУ і ФБР викрили іноземців, які виманили у американки 1,5 мільйона доларів
- У Києві затримали шахрая, який виманював гроші у пенсіонерів