Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь
Зробити стартовою
27,16
30,6
РУС

Не для туризму: в Мінекономіки зробили заяву щодо нового логотипу "Ukraine NOW UA"

Туризм, як найпотужніший рупор в брендингу територій має вже свій фундаментальний брендбук і айдентику, повідомив Ліптуга

Новый бренд України. Фото: kmu.gov.ua
Новый бренд України. Фото: kmu.gov.ua.
Не для туризму: в Мінекономіки зробили заяву щодо нового логотипу "Ukraine NOW UA" //smm.ollcdn.net/img/article/11374/63_main_new.1526038645.jpg //smm.ollcdn.net/img/article/11374/63_tn.1526038645.jpg Україна Туризм, як найпотужніший рупор в брендингу територій має вже свій фундаментальний брендбук і айдентику, повідомив Ліптуга

Міністерство економічного розвитку і торгівлі не використовуватиме затверджений урядом новий бренд "Ukraine NOW UA"  для популяризації України, як туристичної країни. Про це в Facebook заявив президент Національної туристичної асоціації України і радник міністра економіки Іван Ліптуга.

"Туризм, як найпотужніший рупор в брендінгу територій має вже свій фундаментальний брендбук і айдентику, прийняту 2013 року, яку використовують на всіх виставках протягом останніх 5 років. Ukraine – It's all about U зареєстрована торгова марка, знаходиться на балансі і в управлінні центрального органу виконавчої влади в сфері туризму і курортів – Мінекономрозвитку. Він і далі використовуватиметься з метою просування Національного туристичного продукту України". З 2016 запущена програма з створення Національної мережі туристичних брендів, в рамках якої брендуються області, міста та окремі туристичні дестинації", – написав він. 

Коментуючи затверджений на засіданні уряду бренд "Ukraine NOW UA", Іван Ліптуга зазначив, що "в даному випадку ми бачимо швидше дизайн, ніж брендинг". 

"І весь дизайн зводиться до шрифтового, а-ля хельветік, геометричному гротеску, який складно чимось зіпсувати. Інше питання, до чого тут Україна, але про дизайн не сперечаються ...", - зазначив він.

 

При цьому Іван Ліптуга вважає, що обговорення в соціальних мережах нового бренду найближчим часом піде на спад.

 

"Через місяць ніхто вже не згадає про нову прийняту айдентику, крім тих, на чиї плечі ляже завдання подальшого її впровадження в життя. І тільки від цих людей залежатиме наскільки це життєздатний проект і чи хороший він!", – написав він.

1526038189.6508

Нагадаємо, Кабінет міністрів України схвалив розроблений спільно з експертним середовищем бренд "Ukraine NOW UA" ( "Україна зараз"), який стане основою презентації України в світі. Відповідне рішення представив прем'єр Володимир Гройсман, повідомляє прес-служба уряду.

"Команда уряду, Мінінформполітики, експерти працювали над створенням бренду "Україна зараз". Робота завершена. Це буде бренд України у світі", – сказав прем'єр.

Як відомо, за оцінками консалтингової компанії Brand Finance, 2017 року вартість бренду "Україна" становила 68 млрд доларів

Читайте найважливіші та найцікавіші новини на наших сторінках Facebook, Twitter, Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Не для туризму: в Мінекономіки зробили заяву щодо нового логотипу "Ukraine NOW UA"". Інші Новини України дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Загрузка...