Не для туризму: в Мінекономіки зробили заяву щодо нового логотипу "Ukraine NOW UA"

11 Травня 2018, 14:35

Туризм, як найпотужніший рупор в брендингу територій має вже свій фундаментальний брендбук і айдентику, повідомив Ліптуга

<p style="text-align: justify;">Новый бренд України. Фото: kmu.gov.ua</p>
Новый бренд України. Фото: kmu.gov.ua

Міністерство економічного розвитку і торгівлі не використовуватиме затверджений урядом новий бренд "Ukraine NOW UA"  для популяризації України, як туристичної країни. Про це в Facebook заявив президент Національної туристичної асоціації України і радник міністра економіки Іван Ліптуга.

"Туризм, як найпотужніший рупор в брендінгу територій має вже свій фундаментальний брендбук і айдентику, прийняту 2013 року, яку використовують на всіх виставках протягом останніх 5 років. Ukraine – It's all about U зареєстрована торгова марка, знаходиться на балансі і в управлінні центрального органу виконавчої влади в сфері туризму і курортів – Мінекономрозвитку. Він і далі використовуватиметься з метою просування Національного туристичного продукту України". З 2016 запущена програма з створення Національної мережі туристичних брендів, в рамках якої брендуються області, міста та окремі туристичні дестинації", – написав він. 

Коментуючи затверджений на засіданні уряду бренд "Ukraine NOW UA", Іван Ліптуга зазначив, що "в даному випадку ми бачимо швидше дизайн, ніж брендинг". 

"І весь дизайн зводиться до шрифтового, а-ля хельветік, геометричному гротеску, який складно чимось зіпсувати. Інше питання, до чого тут Україна, але про дизайн не сперечаються ...", - зазначив він.

 

При цьому Іван Ліптуга вважає, що обговорення в соціальних мережах нового бренду найближчим часом піде на спад.

 

"Через місяць ніхто вже не згадає про нову прийняту айдентику, крім тих, на чиї плечі ляже завдання подальшого її впровадження в життя. І тільки від цих людей залежатиме наскільки це життєздатний проект і чи хороший він!", – написав він.

1526038189.6508

Нагадаємо, Кабінет міністрів України схвалив розроблений спільно з експертним середовищем бренд "Ukraine NOW UA" ( "Україна зараз"), який стане основою презентації України в світі. Відповідне рішення представив прем'єр Володимир Гройсман, повідомляє прес-служба уряду.

"Команда уряду, Мінінформполітики, експерти працювали над створенням бренду "Україна зараз". Робота завершена. Це буде бренд України у світі", – сказав прем'єр.

Як відомо, за оцінками консалтингової компанії Brand Finance, 2017 року вартість бренду "Україна" становила 68 млрд доларів

Ви зараз переглядаєте новину "Не для туризму: в Мінекономіки зробили заяву щодо нового логотипу "Ukraine NOW UA"". Інші Новини України дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...