Зробити стартовою
26,33
29,51
РУС

Не рекламою єдиною: COMFY випустили новий епізод веб-серіалу, приурочений "Чорній П'ятниці"

PR

Компанія COMFY в процесі підготовки до "чорної п'ятниці", випустила другу серію веб-серіалу "Міксер". У серії розкривається реальна підготовка співробітників магазина напередодні одного з найспекотніших днів у сезоні продажів

У новому епізоді, який знімають в одному з магазинів в Києві, головний герой – новачок Валера вперше зустрічається з таким явищем як "Чорна п'ятниця" і, звичайно ж, хоче показати себе великим професіоналом і відповідальним працівником. Виходить у нього це з трудом, але його колеги готові прийти на виручку і допомогти набути цінного досвіду, який іноді видобувається крізь сльози. В результаті не обходиться без курйозних ситуацій і веселих жартів.

"В минулому році 10% домогосподарств в Україні прийшло в магазини COMFY в" Чорну п'ятницю ". Очікуємо, що в цьому році буде ще гаряче. Наскільки все серйозно і непросто ми показали в новій серії "Міксера". В цьому році ми закликаємо наших клієнтів купувати товари онлайн, заздалегідь їх резервуючи на сайті, і забирати у зручний час з магазину", - коментує head of digital & brand communications COMFY Олександр Жиляєв.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Не рекламою єдиною: COMFY випустили новий епізод веб-серіалу, приурочений "Чорній П'ятниці"". Інші Новини України дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь