Про ситуацію і перспективи на страховому ринку України – від провідного страховика України

Безпека – серед найважливіших питань, які турбують кожного українця. Одним з кращих способів захистити себе, своє здоров'я або майно є страхування

Віллем Якоб Вестерлакен, директор IIC Ukrainе B.V., представник акціонерів і голова наглядової ради СК ПРОВІДНА, розповів про ситуацію і перспективи на страховому ринку України, про ключові послуги та нововведення в компанії.

- Як би ви оцінили підсумки першого півріччя для ПРОВІДНОЇ? Чи стане 2019-й роком зростання для компанії і чи варто очікувати нових інвестицій?

Реклама

- На 2019 рік компанія прийняла стратегію, з реалізацією якої успішно справляється. Це покращення сервісу для клієнтів, розвиток рентабельних видів страхування, вдосконалення та розширення продуктової лінійки. Компанія впроваджує IT-інновації. Суттєво збільшився портфель добровільних видів страхування — ДМС (добровільне медичне страхування), страхування від нещасного випадку, страхування подорожуючих за кордоном та інші. Тож підсумки першого півріччя оцінюю позитивно. Консорціум в цьому році робить серйозні вливання, щоб компанія не зменшувала темпи і далі реалізовувала свої нові напрямки, вдосконалювала технологічні рішення та покращувала обслуговування.

- Чи є питання до поточного керівництва компанії? Наскільки ви задоволені українським менеджментом?

- Завдання керівництву було поставлене класичне: приведення компанії до прибуткової, рентабельної діяльності. Безумовно, це не швидкий процес, а тривала планова робота. Фінансова модель 2019 року показує, що результат хороший. Перший квартал цього року ПРОВІДНА закінчила з прибутком. Тож на сьогодні я задоволений роботою топ-менеджерів ПРОВІДНОЇ.

Реклама

- Зараз ПРОВІДНА пропонує понад 80 видів різних страхових продуктів. Це великий портфель для українського страхового ринку. Чи плануєте ви впроваджувати нові страхові продукти?

- Ми реагуємо на клієнтський запит, вивчаємо нагальні потреби наших страхувальників.  Тож, безумовно, компанія буде впроваджувати і нові страхові продукти, і розвивати вже існуючі. Прагнучі розвивати страхову культуру та інтегрувати відповідні європейські традиції у ціннісну систему українців, тут пропонують прості, зрозумілі та головне – доступні програми страхування. У ПРОВІДНОЇ є  широка лінійка по КАСКО, найкраще в Україні медичне страхування, нова лінійка продуктів зі страхування майна та житла. Незабаром буде презентована оновлена лінійка з добровільного медстрахування для фізичних осіб. Відзначив би і ще одне нововведення. Компанія почала активно впроваджувати програму з лікування критичних захворювань за кордоном. Клієнти  отримують можливість покриття лікування онкозахворювань, проведення аортокоронарного шунтування, операцій з трансплантацій органів у кращих закордонних лікарнях з лімітом відповідальності 1 мільйон євро. Цей сегмент зараз на початковому етапі, але, впевнений, його потрібно розвивати.

- Як ви вважаєте, Україна – перспективний ринок для продажу послуг медичного страхування? Як буде розвиватися цей напрямок?

Реклама

- Громадянам цікавий такий продукт. Зараз застраховано менше 5% населення по ДМС, так що є куди рости. Розвитку цього ринку сприяє і державна медреформа. По ДМС ПРОВІДНА вже багато років утримує лідерство в корпоративному сегменті. Високі стандарти, сильний менеджмент, великі та обґрунтовані амбіції керівників щодо розвитку напрямку – до речі, все це мотивувало нас, майбутніх акціонерів, ще на етапі прийняття рішення про придбання нами компанії. Впевнено можу сказати, що ми не помилились з вибором. За підсумками 5 місяців 2019 року обсяг виплат страхових відшкодувань по ДМС склав 125,6 мільйона гривень, це на 21% більше ніж за аналогічний період минулого року. Сума страхових премій по ДМС зросла на 27% та склала 242 млн грн. У найближчих планах – розширення і зміцнення позицій в цьому виді страхування серед фізосіб. "ПРОВІДНА" шукає оптимальні рішення, щоб  забезпечити необхідне покриття, і щоб це не було занадто дорого.

- Чи змінився тренд превалювання обов'язкової "Автоцивілки" на страховому ринку?

- "Автоцивілка" поки найбільший сегмент ринку в Україні. Але тренд змінюється, поступово збільшується попит в сторону добровільних видів. Зростає інтерес до страхування від нещасних випадків, до страхування майна і здоров'я, до КАСКО. В ПРОВІДНІЙ клієнти можуть обрати різноманітні варіанти і бути впевненими в якості обслуговування.

- Наскільки популярні зараз електронні форми договорів страхування? Що робить у цьому напрямку компанія? Для кого доступний такий сервіс?

- Електронні договори – один з ключових сегментів, якими займається ПРОВІДНА в сфері інновацій. В компанії є власна команда розробників, створена потужна IT-платформа. Зараз  ключові роздрібні продукти можна виписати онлайн і надати споживачеві готовий продукт. Це швидко і зручно. За електронними полісами ОСЦПВ ПРОВІДНА входить в ТОП-5 рейтингу українських страховиків — це високе досягнення.  Вважаю, що за цим майбутнє страхового ринку. Ми відходимо від паперових носіїв, договори автоматично виписуються і тут же потрапляють в облікову систему страхової компанії. Важливо, що при такому оформленні повністю виключається фактор страхового шахрайства, оскільки точно відомо, коли оформлений поліс, коли оплачений. Так що з одного боку електронні поліси – це зручність для клієнтів, а з іншого – безпека страховиків.

- Не таємниця, що люди зараз найбільше цінують свій час і якісний сервіс. Як з такими завданнями справляється ПРОВІДНА? Які ще нововведення планує впроваджувати, щоб поліпшити обслуговування?

- Крім проекту з електронного страхування вже запустили і вдосконалюють мобільний додаток для клієнтів ДМС, завдяки якому вони отримують швидке і зручне медичне обслуговування. Зараз на ринку якість сервісу – ключовий фактор. Люди стали більш обізнаними і вже не женуться за найнижчою ціною, а дивляться на якість. Для ПРОВІДНОЇ важливо отримувати від клієнтів зворотний зв'язок по наданим послугам. Компанія проводить опитування. Є певні метрики, за якими оцінюється якість роботи компанії як на етапі продажів, так і на етапі врегулювання. Це дозволяє значно покращити сервіс, бути з людьми у діалозі.

- Два роки тому вступив в силу безвізовий режим між Україною і країнами Євросоюзу і українці стали активніше їздити за кордон. Чи стало туристичне страхування, як вид, більш перспективним? І в силу зворотного тренду – чи розглядаєте ви іноземців як потенційних клієнтів?

- У 2018-2019 роках відзначається дуже активний попит на страхові продукти для подорожуючих за кордон. Лінійка ПРОВІДНОЇ тут дуже різноманітна і з різним покриттям. Ріст цього виду страхування в компанії перевищує 140% відносно 2018 року. У компанії є надійний партнер, який дає найбільше покриття клінік в різних країнах і допомагає вирішувати складні питання. Наприклад, по ДТП з потерпілими. Я знаю, що раніше страховка для українських мандрівників була скоріше формальністю, люди не надто довіряли і не зверталися при необхідності за допомогою. Зараз же стали розуміти, що цей інструмент працює, і вони можуть розраховувати на якісну послугу. Відповідно, відчувають себе захищеними, і це важливо.

Що стосується страхування іноземців в Україні, то такий попит теж є. В компанії зробили кілька програм для іноземних студентів, яким зазвичай складно орієнтуватися в медустановах. Ширша – з амбулаторним, медикаментозним покриттям. Або просто допомога при будь-яких нещасних випадках. Гарний сервіс надають і для іноземців, що працюють в українських компаніях. Співпрацюють з клініками, де ведеться прийом англійською.

- Як би ви оцінили стан українського страхового ринку? Як він буде розвиватися? Чи впливає на ринок політична ситуація в нашій країні?

- Ринок України ще зростає. Є досить серйозний потенціал як в містах, так і в регіонах. Є ніші для всіх страховиків зі збільшення своїх обсягів і кількості клієнтів. Серйозному розвитку посприяє діджіталізація, впровадження європейських стандартів страхування. Дає свої плоди і робота по популяризації страхування, по підвищенню довіри до виплат. При будь-якій політичній ситуації потрібно шукати можливості конструктивного розвитку бізнесу, а страховикам активніше працювати з владою.

- Як клієнтові не прогадати з вибором страхової?

- Держрегулятор жорстко контролює роботу страховиків, посилює вимоги щодо платоспроможності. Тому кількість страхових зменшується. Близько 30 компаній за I квартал 2019 роки пішли з ринку. Ми вважаємо, що це робота правильна. Страховиків буде менше, але вони будуть більш надійними. Що стосується вибору компанії, то до нього потрібно підходити дуже ретельно – дивитися на рейтинги, відгуки і скарги.

- Чи планує консорціум IIC розширювати свою присутність в Україні? Які проекти реалізуються зараз в інших країнах, де є представництва IIC Group?

- IIC Group об’єднав зусилля групи інвесторів, спрямовані на розвиток страхування і соціального забезпечення у Східній Європі та країнах Чорноморського регіону. У даний час окрім України ми працюємо у Нідерландах, Словенії, Грузії, Болгарії та ще в декількох країнах. Я неодноразово казав, що ПРОВІДНА посідає гідне місце серед інших наших інвестиційних проектів. Також хочу відзначити позитивні результати спільної роботи з Лігою страхових організацій України та Моторним (транспортним) страховим бюро України щодо впровадження європейських страхових стандартів на страховому ринку України.

Що стосується розширення присутності в Україні, ми задоволені результатами інвестицій і готові й надалі інвестувати в страховий сектор економіки країни, але зараз сфокусовані виключно на розвитку СК ПРОВІДНА.

Про компанію. 

ПРОВІДНІЙ довіряють понад 1 мильйон ії страхувальників.

ПРОВІДНА нагороджена "Фінансовим Оскаром’2018" одразу у двох номінаціях — "Лідер медицини" та "Автостраховик року. Автоцивілка".

ПРОВІДНА у ТОП-10 страховиків — платників податків.

ПРОВІДНА  пропонує 80 видів різних страхових продуктів.

Контакт-центр: 0 800 50-45-45

providna.ua

Автор: Маргарита  Новикова

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Говорить президент України
Більше заяв Зеленського
ЗСУ: головне
Докладніше
Війна в Україні з космосу
Більше новин
🙏 Keep Calm
Допомога під час війни
Більше новин
Хроніка обстрілів
Більше про це
У пошуках роботи
Знайти своє місце!
🏠 Квартирне питання
Новини нерухомості
🚘 Актуалка для автовласників
Що ще нового?
"Разом нас багато"
Нас не подолати
⚽ Фан-сектор
Вболівай за футбол!
Be in Techno Trends
Слідкуй за новинами
⭐ Срачi прибули
Більше скандалів
🔮 Прогнози та гороскопи
Що ще кажуть зірки?
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

63728.16

Bitcoin Cash (BCH)

476.25

Binance Coin (BNB)

611.13

Ethereum (ETH)

3105.47

Litecoin (LTC)

83.6

ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,60
53,09
50,82
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,53
55,24
55,04
27,56
56,90
54,90
54,09
28,64
56,99
55,99
56,68
28,29
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
28,97
59,99
57,99
57,99
28,98
60,99
59,99
59,99
29,48
-
52,21
51,06
26,81
Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡
Валюта
Курс гривні сьогодні

Валюта

Ціна (грн)

Долар США ($)

39.47

Євро (€)

42.18

"Ми з України"
Наш плейлист

PROBASS ∆ HARDI

"Доброго вечора"

PROBASS ∆ HARDI

Макс Барських

"Буде весна"

Макс Барських

Олександр Пономарьов

"Україна переможе"

Олександр Пономарьов

Антитіла

"Топити за своє"

Антитіла

ТНМК и Kozak System

"Мамо"

ТНМК и Kozak System
Співаймо разом!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти