Писк моди: КСВ в Україні набирає обертів

Згідно з дослідженнями українського ринку корпоративної соціальної відповідальності, 411 млн грн було витрачено на соціальні проекти

У Києві, в залі UNIT.Core інноваційного парку UNIT.City, пройшов Європейський Про Боно Смміт. Масштабна подія, яка відбулася в Україні вперше, зібрала під одним дахом понад 100 учасників. У їх числі були українські та зарубіжні представники бізнесу, які хочуть розвивати корпоративну соціальну відповідальність (КСВ) в своїх компаніях. На зустрічі було продемонстровано, як працює інтелектуальне волонтерство "Рro bono" (це послуги, що надаються добровільно і безкоштовно для суспільної користі) на практиці. Родзинкою ж саміту стала презентація платформою змістовних партнерств Pro Bono Club Ukraine результатів першого дослідження ринку КСВ в Україні.

Зібрали найповнішу статистику

За словами членів команди Pro Bono Club Ukraine, каталог КСВ-ініціатив створений для того, щоб посилити ефективність співпраці бізнесу з громадським сектором. А саме – щоб двом зацікавленим у співпраці об'єктам було простіше знайти один одного.

Реклама

"Цей каталог складається з трьох частин. У першій зібрано статистичний огляд сфери корпоративної соціальної відповідальності українських компаній. Це – можливість для бізнесу і громадських організацій побачити загальну картину і зрозуміти ринок краще, - пояснюють в Pro Bono Club Ukraine. - У другій частині – розміщено каталог компаній згідно з їх пріоритетами в КСВ і організацій, що реалізують проекти в цій сфері. Ця частина може полегшити пошук партнерів для здійснення ініціатив. А в третій частині зібрані приклади реалізованих КСВ-ініціатив українських компаній".

Таким чином, користувачеві каталогу відкривається повна картина в сфері КСВ і практичне керівництво до дії.

1/7

Реклама

У 2018-2019 роках 20 тисяч співробітників компаній займалися КСВ

Згідно з дослідженнями, проведеними на українському ринку, значний стрибок зростання громадської активності бізнесу спостерігався в 2015-2016 роках. Це було викликано відкладеним попитом на КСВ-ініціативи, а також сплеском популярності на соціальні проекти в країні. При цьому в 2018-2019 роках, можна сказати, був розквіт активності. 31 компанія витратила понад 411 млн грн на соціальні проекти.

За словами Анни Мазур, куратора Pro Bono Club Ukraine, про КСВ-проекти дізналися 33 млн чоловік, а понад 20 тисяч співробітників (в середньому 140 на компанію) було залучено до різного роду соціальних активностей.

"У дослідженні клубу взяли участь 56 компаній: 33 міжнародні (з офісом в Україні) і 23 національні. При цьому в основному КСВ займалися співробітники не з відділу КСВ, – пояснює вона. - Справа в тому, що в більшості фірм окремої штатної одиниці по КСВ не мають. У 86% компаній відсутній окремий відділ, який займався б соціальними акціями. В 38% компаній людина, що займається КСВ виконує функції також для інших відділів. Але навіть при таких умовах, більш ніж в половині фірм зізналися, що не планують збільшувати кількість КСВ-спеціалистів в майбутньому".

Реклама

Стратегія у таких підприємств в основному схожа. Відповідальними за корпоративну соціальну відповідальність "призначені" вже працюючі в компаніі робітники.

"Найчастіше це PR-фахівці, співробітники відділу маркетингу та відділ HR. Те, що вони приймають на себе функції КСВ пояснюється іміджевою цінністю соціальної відповідальності", – говорить Анна Мазур.

Які КСВ-ініціативи в тренді

Дослідження показали (і це відображено в каталозі), що в пріоритеті бізнесу – допомога організаціям в освітніх проектах, поліпшення умов праці і еко-ініціативи.

"89% компаній проводять освітні проекти, 71% – працюють над поліпшенням умов праці та розвитком персоналу, 62,5% – займаються ініціативами в сфері екології. 91% співпрацюють з громадськими організаціями та благодійними фондами, - пояснила куратор клубу. - Серед реалізованих проектів – енергоефективні школи для дітей старшого шкільного віку від ДТЕК, платформа для молодих підприємців від Axon Partners і Recycling School від Pepsico".

І це тільки декілька прикладів. У Pro Bono Club Ukraine впевнені, що таке партнерство бізнесу та громадського сектору – ключ до вирішення безлічі соціальних проблем. Тому цю взаємодію важливо не просто підтримувати, але й підсилювати. Тенденція до цього очевидна, оскільки половина компаній планує збільшувати бюджет на соціальні ініціативи.

"Поки ж в 19% опитаних компаній на КСВ в рік виділяють до 100 тис. грн, в 39% фірм – до 1 млн грн, в 29% – до 10 млн грн, в 10% – до 100 млн грн, в 3% – 200 млн грн. Половина опитаних повідомили, що в планах на найближчий час – збільшення бюджету на громадські ініціативи", - уточнила Мазур.

Виокремлюються яскраві перспективи

У Pro Bono Club Ukraine вважають, що концентрація позитивного досвіду співпраці бізнесу і суспільства, помножена на збільшення бюджетів, сприятиме поширенню інтелектуального волонтерства. Представлений же каталог стане двигуном для створення великої кількості нових спільних проектів та ініціатив між бізнесом і громадськими організаціями.

"Дослідження дає можливість поглянути на ключові інсайти, практики і тренди в цій сфері, щоб кожен міг знайти однодумців і партнерів", - говорить Єгор Гребенников, імпакт-інвестор і президент Pro Bono Club Ukraine.

У компаніях, де співпрацю Pro Bono вже випробували, впевнені, що культура Pro Bono неодмінно "піде в маси". Важливо тільки демонструвати вигоду і роботу на практиці більшій кількості організацій і залучати до КСВ активності бізнес.

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Говорить президент України
Більше заяв Зеленського
ЗСУ: головне
Докладніше
Війна в Україні з космосу
Більше новин
🙏 Keep Calm
Допомога під час війни
Більше новин
Хроніка обстрілів
Більше про це
У пошуках роботи
Знайти своє місце!
🏠 Квартирне питання
Новини нерухомості
🚘 Актуалка для автовласників
Що ще нового?
"Разом нас багато"
Нас не подолати
⚽ Фан-сектор
Вболівай за футбол!
Be in Techno Trends
Слідкуй за новинами
⭐ Срачi прибули
Більше скандалів
🔮 Прогнози та гороскопи
Що ще кажуть зірки?
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

64383.35

Bitcoin Cash (BCH)

479.4

Binance Coin (BNB)

606.95

Ethereum (ETH)

3159.71

Litecoin (LTC)

83.52

ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,60
53,09
50,82
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,53
55,24
55,04
27,56
56,90
54,90
54,09
28,64
56,99
55,99
56,68
28,29
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
28,97
59,99
57,99
57,99
28,98
60,99
59,99
59,99
29,48
-
52,21
51,06
26,81
Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡
Валюта
Курс гривні сьогодні

Валюта

Ціна (грн)

Долар США ($)

39.47

Євро (€)

42.18

"Ми з України"
Наш плейлист

PROBASS ∆ HARDI

"Доброго вечора"

PROBASS ∆ HARDI

Макс Барських

"Буде весна"

Макс Барських

Олександр Пономарьов

"Україна переможе"

Олександр Пономарьов

Антитіла

"Топити за своє"

Антитіла

ТНМК и Kozak System

"Мамо"

ТНМК и Kozak System
Співаймо разом!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти