Чому в Україні немає нових електричок

13 Березня 2017, 06:51

Приміські поїзди в країні зношені на 85-97% - всі вони зроблені в 60-90 роках минулого століття

<div id="gt-res-content">
<div id="gt-res-dir-ctr" class="trans-verified-button-small" dir="ltr"><span id="result_box" lang="uk"><span>В</span> <span>Україні</span> <span>електрички</span> <span>зношені</span> <span>на</span> <span>85-97</span><span>%</s
В Україні електрички зношені на 85-97%
Згідно із законом про залізничний транспорт, купувати і ремонтувати потяги в Україні повинна "Укрзалізниця" спільно з містами. Але місцевими бюджетами за 26 років гроші не виділялися жодного разу, а коштів залізничників не вистачає, стверджує начальник департаменту приміських пасажирських перевезень "Укрзалізниці" Володимир Скобленко.
За останні 16 років парк зменшився на 52 вагона і 44 дизель-поїзда. Через це склади електричок скоротилися з 10 вагонів на маршрут до восьми-шести, а по деяких маршрутах їздять електрички з чотирьох вагонів.

"Темпи старіння парку електро- і дизель-поїздів значно випереджають темпи його оновлення. Починаючи з 2009 року, не куплено жодного електропоїзда для приміського сполучення", - говорить Володимир Скобленко.

За офіційними даними, середній вік електропоїздів досяг 33,5 років, а кількість пасажирів-пільговиків - 80%. В "Укрзалізниці" зазначають, що електропоїзди в 2017 продовжать курсувати за своїми напрямками: "Скасування маршрутів в 2017 не планується, але бувають випадки скасування приміських поїздів на кілька днів через ремонтні роботи". Після вичерпання терміну роботи поїзд відправляють на капітальний ремонт. У 2017 році в залізничники планують провести капремонт 10 складів електропоїздів приміського сполучення.

Причини старіння парку електропоїздів - велика кількість пільговиків і недофінансування державою галузі. За словами колишнього заступника міністра інфраструктури Олександра Кави, у всіх країнах електрички збиткові, але в них вкладає держава. В Україні робота електричок забезпечується тільки бюджетом "Укрзалізниці".

Знос поїздів "Укрзалізниці" - системна проблема і відноситься не тільки до приміських перевезень, а й регіональних і вантажних. За словами директора Центру транспортних стратегій Сергія Вовка, в Україні необхідно прийняти новий закон про залізничний транспорт з механізмом компенсацій проїзду, а також монетизувати пільги. Також новий закон дасть шанс приватним компаніям, які будуть інвестувати гроші в пасажирські перевезення.

 

Ви зараз переглядаєте новину "Чому в Україні немає нових електричок". Інші Новини України дивіться в блоці "Останні новини"

Автор:

Віталій Андронік

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...