Промо-акції дедалі популярніші: як виглядає типовий учасник і що найчастіше купують

Промо-акціями найбільше цікавляться заміжні жінки з вищою освітою

Купити три зубні пасти за ціною двох, взяти участь в розіграші телевізора або ж роздобути купон на знижку – що може бути краще? Промо-акції давно стали потужним маркетинговим інструментом. Українці також активно користуються різними промо-акціями, щоб купити товари за вигідними цінами. Сайт "Сегодня" розповідає, які промо-акції цікавлять українців, що вони купують і як виглядає портрет типового учасника таких заходів.

Портрет типового учасника промо-акцій

Нещодавно агентство мобільного маркетингу "Lead9" провело дослідження учасників промо-акцій в Україні. Було проаналізовано близько 3 млн учасників, а основою вибірки стали промо-кампанії для сегмента FMCG (товари повсякденного попиту). Обов'язковою умовою для участі в таких промо-кампаніях була купівля продукту і реєстрація самого покупця через СМС або ж веб-сайт.

Згідно з результатами дослідження, участю в промо-акціях більше цікавляться жінки, ніж чоловіки – 59% проти 41%. З тих жінок, які зацікавлені в акціях, 81% мають вищу освіту, а в шлюбі перебувають 74%.

Стосовно віку, то найактивнішою віковою категорією стали люди віком від 25 до 34 років, саме вони становлять 47% від усіх учасників.

Основні сфери інтересів виглядають наступним чином: електроніка, комунікація, розваги та товари для дому.

Реклама

Водночас, незважаючи на активне поширення промо-акцій в Україні, до показників інших країн нам далеко. Згідно з різною статистикою, в країнах Європи через промо-акції проходить близько 60% всіх товарів, а глибина знижок там становить 30%.

Згідно з дослідженням Nielsen Promo Pressure, в більшості досліджуваних категорій частка продажів за промо-акціями продовжує зростати. У першому півріччі 2018 р покупки за промо-акціях в середньому становили 54% обсягу ТОП-10 непродовольчих категорій, а в першому півріччі 2017 року – 49%, тоді як в першому півріччі 2016 року і зовсім 44%.

Найбільша частка продажів за знижками спостерігається в категоріях коштів для жіночої гігієни і серед зубних щіток – 75% і 64% відповідно. Далі за списком йдуть: підгузники, бритвені верстати, засоби для прання, шампуні і зубна паста. Стосовно продовольчих товарів, то найчастіше українці купують за знижкам каву, вафлі, чай, пиво і шоколадні плитки.

У звітах за 2018 р. сказано, що промо-продажі непродовольчих категорій перевершили регулярні продажу і становили 52%. Іншою стороною медалі стало і те, що споживачі дуже звикли до різних промо-акцій, і тепер не купують продукти без знижок. Так, 33% споживачів активно шукають промо в торгових точках, що веде до перемоги ціни над брендом.

В результаті опитування споживачів розділили на дві категорії:

Реклама
  • промо-хантери – активно шукають знижки і готові купувати різні бренди або навіть міняти магазини залежно від кращих пропозицій;
  • лояльні до бренду – ті, хто стверджує, що промо не впливає на їх покупки і все одно купують марку, яка їм подобається.

За останні три роки в категоріях FMCG активно зростає категорія промо-хантерів, вона вже перевищила половину, і зараз залишилося менше третини споживачів, які залишаються лояльними до брендів, незважаючи на наявність промо-акцій.

Реєструються по вихідних і через смартфони

Піковий час для реєстрації – з 12:00 до 18:00, при цьому активність покупців збільшується в перебігу дня. А ось за днями тижня вона розподіляється майже рівномірно, трохи збільшуючись до неділі.

"Аналіз активності учасників показав, що рівень реєстрації учасників стабільно зростає до кінця промо-події. Відповідно, людям потрібен час, щоб помітити акцію і звикнути до її умов", – розповідає засновник і директор агентства LEAD9 Назар Гриник.

Цікаво зазначити, що 72% українців для того, щоб зареєструватися в акціях, використовують мобільний пристрій. Останнім часом істотно збільшилася частка смартфонів, які використовують для реєстрації. Якщо 2014 року вона становила всього 10%, то 2018-го – вже 45%. Відзначається, що тут важливу роль відіграє вік респондента. Люди до 25 років вважають за краще реєструватися через web-ресурси – понад 80%, а ось для людей старшого віку досі залишається зручніше СМС-реєстрація.

І це не дивно, адже в світі стає все більше інтернет-користувачів, а проникнення смартфонів зростає. У світі мережею користуються понад 4,2 млрд осіб, і це більше половини населення планети. В Україні показники теж вражаючі. За даними звітів міжнародного агентства "We are social", в січні 2018 р. інтернетом користувалося 58% українців (25,59 млн). За останній рік кількість користувачів збільшилася на 4 млн осіб і продовжує зростати досі.

Щорічною тенденцією залишається збільшення кількості смартфонів. Експерти очікують, що до 2025 року кількість підключених смартфонів зросте четверо. Зараз в світі 67% всього трафіку припадає на смартфони, в Україні ця цифра сягає 53%. Тобто, кожен другий запит в Україні здійснюють за допомогою смартфона.

Нагадаємо, раніше ми розповідали, чим відрізняється онлайн-шопінг в Україні та світі.

Також ми розповідали про те, як магазини наживаються на розпродажах. Подробиці – у відеосюжеті.

Реклама

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Говорить президент України
Більше заяв Зеленського
ЗСУ: головне
Докладніше
Війна в Україні з космосу
Більше новин
🙏 Keep Calm
Допомога під час війни
Більше новин
Хроніка обстрілів
Більше про це
У пошуках роботи
Знайти своє місце!
🏠 Квартирне питання
Новини нерухомості
🚘 Актуалка для автовласників
Що ще нового?
"Разом нас багато"
Нас не подолати
⚽ Фан-сектор
Вболівай за футбол!
Be in Techno Trends
Слідкуй за новинами
⭐ Срачi прибули
Більше скандалів
🔮 Прогнози та гороскопи
Що ще кажуть зірки?
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

64843.8

Bitcoin Cash (BCH)

484.48

Binance Coin (BNB)

559.29

Ethereum (ETH)

3116.74

Litecoin (LTC)

81.61

ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,45
52,91
51,01
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,49
55,02
54,97
27,76
56,90
54,90
54,09
28,64
56,99
55,99
56,68
28,98
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
29,47
59,99
57,99
57,99
29,48
60,99
59,99
59,99
29,48
-
51,67
51,11
26,87
Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡
Валюта
Курс гривні сьогодні

Валюта

Ціна (грн)

Долар США ($)

39.6

Євро (€)

42.28

"Ми з України"
Наш плейлист

PROBASS ∆ HARDI

"Доброго вечора"

PROBASS ∆ HARDI

Макс Барських

"Буде весна"

Макс Барських

Олександр Пономарьов

"Україна переможе"

Олександр Пономарьов

Антитіла

"Топити за своє"

Антитіла

ТНМК и Kozak System

"Мамо"

ТНМК и Kozak System
Співаймо разом!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти