Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Промо-акції дедалі популярніші: як виглядає типовий учасник і що найчастіше купують

14 березня, 07:27

Анастасія Іщенко

Промо-акціями найбільше цікавляться заміжні жінки з вищою освітою

/ Фото: Pixabay

Купити три зубні пасти за ціною двох, взяти участь в розіграші телевізора або ж роздобути купон на знижку – що може бути краще? Промо-акції давно стали потужним маркетинговим інструментом. Українці також активно користуються різними промо-акціями, щоб купити товари за вигідними цінами. Сайт "Сегодня" розповідає, які промо-акції цікавлять українців, що вони купують і як виглядає портрет типового учасника таких заходів.

Портрет типового учасника промо-акцій

Нещодавно агентство мобільного маркетингу "Lead9" провело дослідження учасників промо-акцій в Україні. Було проаналізовано близько 3 млн учасників, а основою вибірки стали промо-кампанії для сегмента FMCG (товари повсякденного попиту). Обов'язковою умовою для участі в таких промо-кампаніях була купівля продукту і реєстрація самого покупця через СМС або ж веб-сайт.

Згідно з результатами дослідження, участю в промо-акціях більше цікавляться жінки, ніж чоловіки – 59% проти 41%. З тих жінок, які зацікавлені в акціях, 81% мають вищу освіту, а в шлюбі перебувають 74%.

Стосовно віку, то найактивнішою віковою категорією стали люди віком від 25 до 34 років, саме вони становлять 47% від усіх учасників.

Основні сфери інтересів виглядають наступним чином: електроніка, комунікація, розваги та товари для дому.

Реклама

Водночас, незважаючи на активне поширення промо-акцій в Україні, до показників інших країн нам далеко. Згідно з різною статистикою, в країнах Європи через промо-акції проходить близько 60% всіх товарів, а глибина знижок там становить 30%.

Згідно з дослідженням Nielsen Promo Pressure, в більшості досліджуваних категорій частка продажів за промо-акціями продовжує зростати. У першому півріччі 2018 р покупки за промо-акціях в середньому становили 54% обсягу ТОП-10 непродовольчих категорій, а в першому півріччі 2017 року – 49%, тоді як в першому півріччі 2016 року і зовсім 44%.

Найбільша частка продажів за знижками спостерігається в категоріях коштів для жіночої гігієни і серед зубних щіток – 75% і 64% відповідно. Далі за списком йдуть: підгузники, бритвені верстати, засоби для прання, шампуні і зубна паста. Стосовно продовольчих товарів, то найчастіше українці купують за знижкам каву, вафлі, чай, пиво і шоколадні плитки.

У звітах за 2018 р. сказано, що промо-продажі непродовольчих категорій перевершили регулярні продажу і становили 52%. Іншою стороною медалі стало і те, що споживачі дуже звикли до різних промо-акцій, і тепер не купують продукти без знижок. Так, 33% споживачів активно шукають промо в торгових точках, що веде до перемоги ціни над брендом.

В тренді
Окупанти на Донбасі втопили танк: загинули четверо бойовиків

В результаті опитування споживачів розділили на дві категорії:

  • промо-хантери – активно шукають знижки і готові купувати різні бренди або навіть міняти магазини залежно від кращих пропозицій;
  • лояльні до бренду – ті, хто стверджує, що промо не впливає на їх покупки і все одно купують марку, яка їм подобається.

За останні три роки в категоріях FMCG активно зростає категорія промо-хантерів, вона вже перевищила половину, і зараз залишилося менше третини споживачів, які залишаються лояльними до брендів, незважаючи на наявність промо-акцій.

Реєструються по вихідних і через смартфони

Піковий час для реєстрації – з 12:00 до 18:00, при цьому активність покупців збільшується в перебігу дня. А ось за днями тижня вона розподіляється майже рівномірно, трохи збільшуючись до неділі.

"Аналіз активності учасників показав, що рівень реєстрації учасників стабільно зростає до кінця промо-події. Відповідно, людям потрібен час, щоб помітити акцію і звикнути до її умов", – розповідає засновник і директор агентства LEAD9 Назар Гриник.

Цікаво зазначити, що 72% українців для того, щоб зареєструватися в акціях, використовують мобільний пристрій. Останнім часом істотно збільшилася частка смартфонів, які використовують для реєстрації. Якщо 2014 року вона становила всього 10%, то 2018-го – вже 45%. Відзначається, що тут важливу роль відіграє вік респондента. Люди до 25 років вважають за краще реєструватися через web-ресурси – понад 80%, а ось для людей старшого віку досі залишається зручніше СМС-реєстрація.

І це не дивно, адже в світі стає все більше інтернет-користувачів, а проникнення смартфонів зростає. У світі мережею користуються понад 4,2 млрд осіб, і це більше половини населення планети. В Україні показники теж вражаючі. За даними звітів міжнародного агентства "We are social", в січні 2018 р. інтернетом користувалося 58% українців (25,59 млн). За останній рік кількість користувачів збільшилася на 4 млн осіб і продовжує зростати досі.

Щорічною тенденцією залишається збільшення кількості смартфонів. Експерти очікують, що до 2025 року кількість підключених смартфонів зросте четверо. Зараз в світі 67% всього трафіку припадає на смартфони, в Україні ця цифра сягає 53%. Тобто, кожен другий запит в Україні здійснюють за допомогою смартфона.

Нагадаємо, раніше ми розповідали, чим відрізняється онлайн-шопінг в Україні та світі.

Також ми розповідали про те, як магазини наживаються на розпродажах. Подробиці – у відеосюжеті.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...