Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

П'ять років тому запрацювала гаряча лінія Фонду Ріната Ахметова

14 серпня, 17:56

Фахівці гарячої лінії Фонду Ріната Ахметова зробили важливий внесок у створення гуманітарної карти потреб Донбасу

Саме п’ять років тому, у серпні 2014-го почала свою роботу гаряча лінія Фонду Ріната Ахметова. Буквально з перших хвилин її захлеснув шквал дзвінків, кількість яких щодня обчислювалася тисячами. Незадовго до цього Фонд започаткував проект "Евакуація та розселення" – треба було екстрено рятувати людей, вивозити з найгарячіших точок Донбасу. І багато людей, які телефонували, благали вивезти їх у безпечне місце.

"Снаряди летіли, будинок тремтів. Дивно, що все ще працював інтернет. Я встигла набрати на клавіатурі: "Хто допомагає жителям Слов’янська?" І відразу ж на екрані вискочило: "Фонд Ріната Ахметова". Нас і, напевно, ще півміста наших знайомих вивіз Фонд. Якби не він, не знаю, чи залишилися б ми в живих. Тому що людей тоді дуже багато загинуло", – згадує Інна зі Слов’янська.

Телефонні дзвінки жителів Слов’янська, Краматорська, Миколаївки, Горлівки та інших міст гаряча лінія Фонду приймала в цілодобовому режимі. Оператори координували маршрути, допомагали з квитками, знаходили варіант безкоштовного розміщення, підтримували психологічно. За потреби зв’язувалися з ДСНС, швидкою допомогою, соціальними службами. Часто випадало розв’язувати дуже складні завдання: евакуювати лежачих хворих, сім’ї з маленькими дітьми, вивозити інтернати, дитячі будинки, притулки Донецької та Луганської областей. Однак незабаром треба було вирішувати проблему набагато масштабнішу. Кількість дзвінків дедалі більшала, а люди просили порятунку іншого роду – від голоду.

"Фахівці гарячої лінії Фонду Ріната Ахметова зробили важливий внесок у створення гуманітарної карти потреб Донбасу. У перші дні збройних дій приймали понад 1000 дзвінків на день. При цьому 70% людей, які телефонували, говорили, що страждають від голоду і просили привезти їм їжу. Усіх їх почули, і вони отримали допомогу. Загалом за п’ять років роботи лінії оброблено приблизно мільйон звернень. Ця системна робота дає змогу надавати допомогу для тих сотень тисяч людей, які найбільш гостро її потребують", – розповіла Оксана Збітнєва, менеджер проектів Фонду.

Телефон гарячої лінії Фонду Ріната Ахметова залишається незмінним 0800 509 001. Її оператори щодня консультують безліч людей про допомогу, яку сьогодні надає Фонд. Це усунення вад серця в дітей до 18 років і слухопротезування дітей. Це реабілітація поранених дітей з Донбасу й допомога протисудомними та протиастматичними ліками діткам з інвалідністю. І ще ціла низка напрямів, про які завжди готові розповісти оператори гарячої лінії Фонду Ріната Ахметова.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...