Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Секрет данського щастя: репортаж в стилі "хюґе" з ювілейного магазину JYSK в ТРЦ Dream Town 2

3 червня, 15:33

PR

Філософія «хюґе» закликає радіти дрібницям і красі навколишнього світу, і такий підхід до життя стає все більш популярним в нашій країні

Сьогодні вже важко уявити собі домашній затишок без скандинавського компонента. І мова йде не тільки про меблі або декор, а й про прості побутові предмети з будинку чи саду, і навіть про особисту філософію того, хто облаштовує власне "гніздечко". Не дивно, що відкриття першого магазину JYSK в Оболонському районі Києва викликав такий ажіотаж. У перші дні роботи в кінці травня 2019 року магазин в ТРЦ Dream Town 2 відвідало кілька тисяч людей.

"Одне із завдань компанії JYSK – відкривати магазини якомога ближче до споживача, – розповів кантрі-менеджер мережі магазинів JYSK в Україні Євген Іваниця. – Ми не були присутні на Оболоні — в районі, де проживає 300 000 населення Києва. Нарешті ми це виправили".

Підкріпив ажіотаж навколо події бум акційних пропозицій, який триватиме щонайменше два тижні у вигляді спеціальних знижок до 70%. Наприклад, зараз діють пропозиції із супернизькими цінами на анатомічні матраци Gold F30 та Gold S100. До того ж, з нагоди святкування цілих два тижні у всій мережі будуть спеціальні знижки до 60%. Це гарна нагода зайти до найближчого магазину JYSK.  

До великого потоку людей команда нового магазина була готова. Натхнення їй додав посол Данії Рубен Мадсен, який став одним з почесних гостей свята в ТРЦ Dream Town 2. "Ви з нуля побудували в Україні данську компанію, – сказав він. – Ви не просто продаєте надзвичайний товар, ви впроваджуєте європейські цінності в життя українців. Пишаюсь тим, що можу бути частиною цього. Бажаю вам успіху!", – додав пан посол у привітанні.

У коментарі "Сегодня" посол Данії Рубен Мадсен зізнався, що він також є JYSK, адже дослівно "JYSK" – це той, хто має походження з Ютландії (півострів на півночі Європи). "Ми дуже раді, що маємо можливість активно інвестувати в Україну. Відкриття ювілейного 50-го магазину для нас – велика радість і успіх співпраці між нашими двома країнами", – поділився посол.

Реклама


Простір у новому магазині виконано в новомодному сьогодні інтер’єрному стилі 3.0 – з розширеними проходами, великою кількістю світла і суперсучасним обладнанням. Те, що треба, аби зробити селфі з друзями для особистого блогу чи соцмереж. Але все це – лише інтер'єрні бонуси для комфорту покупців. Справжній рай починається у виставкових зонах, які дозволяють побачити готові інтер'єрні рішення JYSK для дому і саду. Тут кожен може побачити, яким чином можна облаштувати свій особистий простір.

Головним хітом нового магазину став стиль "хюґе", який характерний своєрідним поєднанням затишку, комфорту та добробуту. Поняття не має дослівного перекладу з данської мови, проте це не завадило йому ввійти до переліку найпопулярніших слів 2016 року за версією Оксфордського словника.

"Книжковий Арсенал", який нещодавно пройшов у Києві, був переповнений книгами про нормандське щастя "хюґе". Сьогодні цю філософію намагаються осягнути й київські естети, що стрімко переростає у справжній культурний феномен. Філософія "хюґе" закликає радіти дрібницям і красі навколишнього світу, і такий підхід до життя стає все більш популярним в нашій країні. Прихильники цього стилю вміють знаходити насолоду в буденних речах і жити в теперішньому часі. Облаштувати такий стиль життя в особистому просторі в Україні допомагає JYSK. В той час, як філософія "хюґе" створює відчуття спокою, гармонії та тихого щастя, JYSK пропонує для цього інтер'єрні рішення.

Послідовники філософії "хюґе" намагаються додати в інтер'єр житла якомога більше деталей: подушки, пледи, ароматичні свічки, лаконічні світильники, лампи або гірлянди. Адже чим теплішою буде атмосфера в домі, тим більше затишку (того самого "хюґе") це створить. Головне – якомога більше екоматеріалів, що і пропонує JYSK у всьому своєму розмаїтті: дерево, льон, хутро. Такий підхід до облаштування будинку робить його місцем потаємної мрії для будь-якого поціновувача естетики.

В тренді
Погода в Україні 16 жовтня буде однією з найтепліших в Європі

Особливий інтерес у жителів Оболоні викликали товари літнього сезону: вуличні парасольки, шезлонги, павільйони, меблі для відпочинку просто неба тощо. Все це можна протестувати не лише у магазині, але і в своєму домі, адже кожен покупець може скористатися перевагами сервісу JYSK: можливістю повернення товару без обмежень, гарантією ціни протягом місяця, послугою "Замов і забери".

Реклама

Також киянам представили широкий асортимент меблів, постільної білизни, матраців, декору та інших побутових предметів. Все це – за доступними для українських споживачів цінами. Як зізнається кантрі-менеджер мережі магазинів JYSK в Україні Євген Іваниця, середній чек покупця в Україні та Данії відрізняються, але це не заважає ділитися скандинавським затишком з українцями.

"Середній чек сьогодні варіюється залежно від того, де знаходиться магазин, – розкриває карти Євген. – Середній чек для України сьогодні – 600-700 гривень. Ми прагнемо, щоб JYSK був доступний абсолютно кожному".


Підвищувати середній чек в компанії все-таки планують, але шляхом зростання споживчої здатності в країні. Це залежить від безлічі економічних факторів. Значну роль відводять прямим інвестиціям, у тому числі, від самих данців. "JYSK закуповує для всієї світової мережі товари в Україні, – говорить Іваниця. – Сума інвестицій від одних лише закупівель в українських виробників сягає сотень мільйонів гривень. Українські товари йдуть в магазини JYSK в Європі через розподільчі центри в Данії, Польщі, Швеції. Ми створюємо нові робочі місця. Даємо можливість виробникам виготовляти такий обсяг товару, який для них був би просто недосяжним".

Важливу роль в компанії також відводять сервісу. "Наше завдання полягає у тому, щоб споживачу було легко і комфортно купувати, обмінювати, повертати будь-який товар", – додає кантрі-менеджер мережі магазинів JYSK в Україні.

На сьогодні до складу групи JYSK входить понад 2 700 магазинів в 52 країнах світу. Міжнародна роздрібна мережа, яка пропонує повний асортимент товарів для дому, відкрила перший магазин у 1979 році в Данії Ларсом Ларсеном, власником JYSK. В Україні бренд представлений із 2004 року і присутній в більшості великих міст країни. "Ми ніколи не зупиняємося на досягнутому і продовжуємо розширювати мережу магазинів по всій Україні – і не тільки у великих містах", – запевняють у компанії.

Зазначимо, що інвестиції в новий магазин JYSK у Києві склали близько 10 мільйонів гривень. Вже підписані нові договори з торговими центрами SkyMall і Novus на Здолбунівській у Києві, Depo't center в Черкасах, Victory Plaza в Кривому Розі, New Point у Львові. Всі магазини JYSK відкриють свої двері в цих торгових об'єктах вже влітку цього року.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...