Телеканал "Україна" – найпопулярніший за перше півріччя-2018

4 Липня 2018, 18:37

Телеканал вже другий рік поспіль утримує лідерські позиції в перевагах українців

<p style="text-align: justify;">Фото: Pixabay</p>
Фото: Pixabay

За підсумками першого півріччя 2018 року, телеканал "Україна" утримує першість серед ТОП-6 українських телеканалів за основними аудиторіями 18–54 (міста 50 тис.+) та 18+ (міста 50 тис.+).

За аудиторією 18-54 (50 тис.+), середня частка (shr, %) каналу "Україна" у першому півріччі досягла 11,62%*, рейтинг (rat, %) – 1,56%*. За аудиторією 18+ (50 тис.+), частка – 15,33%**, рейтинг – 2,65%**. За аудиторією 18-54 (50 тис.+), 26-й тиждень (25 червня – 1 липня) з часткою 13,41%* є лідером серед ТОП-6 каналів на українському телебаченні з 2014 року.

 "Лідерські позиції, які канал "Україна" утримує другий рік поспіль, говорять про глибоке розуміння нашою командою запитів аудиторії та вміння передбачати очікування глядачів. Більшість наших проектів отримали в цьому півріччі рекордні показники. Випуск "Головної теми" про пенсійну реформу став кращою програмою цього року на нашому ТБ. Рекордними були випуски ток-шоу "Говорить Україна", "Агентів справедливості", "Реальної містики", "Історії одного злочину". Вдалим стало оновлення "Зіркового шляху" та "Ранку з Україною". Успішно стартували всі нові проекти власного виробництва. Ми почали активно розвивати напрям розважальних проектів. І отримали перші позитивні результати: святкове шоу до фіналу Ліги чемпіонів "Ліга Зірок", хедлайнером якого став Джон Ньюмен, подивились понад 5,2 млн. глядачів. У новому сезоні обіцяємо приготувати для наших глядачів безліч ще більш яскравих сюрпризів", – зазначила директор телеканалу "Україна" Вікторія Корогод.

Складовими успіху каналу стали високі показники ранкових, денних та праймових проектів власного виробництва, зіркових шоу, різножанрових серіалів, фільмів вихідного дня, ексклюзивних футбольних трансляцій матчів національної збірної та поєдинків українських команд у матчах Ліги Європи та Ліги чемпіонів УЄФА, трансляції фіналу Ліги чемпіонів УЄФА в Києві, видовищних розважальних шоу, інформаційних та інформаційно-аналітичних програм, гостро соціальних проектів.

grafik.

Лідерами слотів за обома аудиторіями*/** у першому півріччі були денні, праймові та вечірні випуски новин "Сьогодні", проекти "Місія: краса", "Агенти справедливості", "Зірковий шлях", "Реальна містика", "Історія одного злочину", прем’єрні серіали як у будні, так і у вихідні. За аудиторією 18 – 54 (50 тис.+), частка випусків "Сьогодні" о 15:00 – 13,83%*, за аудиторією 18+ (50 тис.+) – 19,04%**, випусків "Сьогодні" о 19:00 – 11,07%* та 16,14%**, "Сьогодні" о 23:00 – 11,03%* та 15,64%** "Місія: краса" (Теле Про) – 12,12%* та 14,02%**, "Агенти справедливості" (Теле Про) – 15,16%* та 19,94%**, "Зірковий шлях" – 13,39%* та 15,08%**, "Реальна містика" (Теле Про) – 14,22%* та 16,34%**, "Історія одного злочину" (Теле Про) – 12,97%* та 18,71%**, "Черговий лікар" (FilmUA) – 12,98%* та 17,91%**.

26 травня з неймовірним успіхом відбулась пряма трансляція фіналу Ліги чемпіонів УЄФА 2018 "Реал" – "Ліверпуль". За аудиторією 18-54 (50 тис.+), частка становила 27,44%*, за аудиторією 18+ (50 тис.+) – 28,27%**. Грандіозне святкове шоу "Ліга зірок", хедлайнером якого став британський співак Джон Ньюмен, за аудиторією 18–54 (50 тис.+), отримало частку 15,29%*, за аудиторією 18+ (50 тис.+) – 16,28%**.

Традиційно високі показники отримали прем’єри серіалів денного показу, прайм-тайму та фільми вихідного дня: "Агенти справедливості. 5 сезон" ("Теле ПРО", частка – 16,72%* та 21,35%**), "Пташка співоча" (ABC Film, частка – 14,6%* та 21,02%**), "Сестра у спадок" ("Українська продакшн студія", 16,65%* та 21,05%**), "Кров янгола" ("Українська продакшн студія", частка – 13,38%* та 19,27%**), "Потрібен чоловік" (Ivory, частка 15,47%* та 21,76%**), "Подорож до центру душі" (Star Media, частка – 13,82%* та 19,39 %**), "Аметистова сережка" (Mamas Film Production, частка – 13,34%* та 19,27%**), "Виноград" ("Українська продакшн студія", частка – 13,42%* та 17,35%**), "Всупереч долі" ("Українська продакшн студія", частка –12,47%* та 18,03%**), "Дочки-мачухи" (Star Media, частка –15,05%* та 19,64%**), "Інша Я" ("Українська продакшн студія", частка – 14,86%* та 18,82%**), "Серце слідчого" (Star Media, частка –  12,12%* та 16,02%**) та інші. Високу зацікавленість глядачів у першому півріччі викликав праймовий україномовний серіал за корейським форматом "Обручка з рубіном" ("Front Cinema"), який зібрав аудиторію 22,36 млн. осіб***.

Також, у першому півріччі надзвичайно сильним був оф-прайм каналу "Україна". Аудиторія проектів власного виробництва "Реальна містика", "Зірковий шлях", "Агенти справедливості" та "Історія одного злочину" у першому півріччі становила 21,98 млн. осіб***, 19,7 млн. осіб***, 20,48 млн. осіб*** та 20,34 млн. осіб*** відповідно. Проекти власного виробництва – документальний детектив "Історія одного злочину" та п’ятий сезон детективних історій "Агенти справедливості" здобули у першому півріччі найбільшу кількість рекордів. Більшість випусків цих проектів отримали найвищі показники з моменту виходу в ефір. Так, випуск програми "Історія одного злочину" за 26 квітня здобув частку 18,29%*, а випуск програми "Агенти справедливості" за 24 квітня – частку 23,21%*. Випуск "Реальної містики" за 19 квітня також здобув рекордну з початку старту проекту частку – 20,7%*, випуск "Зіркового шляху" за 25 червня зібрав рекордну в 2018 році частку – 19,49%*. Рекордною для мейковер-шоу "Місія: краса", що знімається за власним форматом каналу "Україна", стала частка 15,86%* (випуск від 6-го червня).

Соціальне ток-шоу "Говорить Україна" з Олексієм Сухановим посіло 1 місце у слоті, за аудиторією 18+ (50 тис.+) частка – 16,36%**, та зібрало за півроку аудиторію у 25,8 млн. глядачів***. Випуск за 15 лютого "Ім’я для Надії" став рекордним за двома аудиторіями. За аудиторією 18–54 (міста 50 тис.+), частка (shr,%) проекту досягла 15,6%*, за аудиторією 18+ (міста 50 тис.+), частка – 21,09%**. Аудиторія випуску становила майже 5,6 млн. українців***.

Випуск проекту про найбільш суспільно резонансні проблеми "Головна тема" з Оленою Кот за 11 лютого став кращою програмою на українському телебаченні від початку року**. За аудиторією 18+ (міста 50 тис.+) частка (shr,%) проекту досягла 23,24%**, рейтинг (rat,%) – 10,87%**. Аудиторія випуску становила майже 5,7 млн. українців***. Проект про резонансні соціальні проблеми "Контролер" з Ярославом Куцом, прем’єра якого відбулась у січні, вже переглянули понад 9,91 млн. глядачів***.

Інформаційно-аналітичний тижневик "События недели" з Олегом Панютою посів 1 місце у слоті, за аудиторією 18+ (50 тис.+), частка – 17,9%**, та зібрав за півроку аудиторію у 20,22 млн. глядачів***.

* Дані розраховані для аудиторій у віці 18-54 вибірка "50 тис. +".
** Дані розраховані для аудиторій у віці старше 18 років вибірка "50 тис. +". 
***Дані розраховані для аудиторії старше 4 років, вибірка "Вся Україна"

**** Дані розраховані для аудиторії старше 18 років, вибірка "Вся Україна".

Ви зараз переглядаєте новину "Телеканал "Україна" – найпопулярніший за перше півріччя-2018". Інші Новини України дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...