Кабінет Міністрів України схвалив розроблений спільно з експертним середовищем бренд "Ukraine NOW UA" ( "Україна зараз"), який стане основою презентації України в світі. Відповідне рішення представив прем'єр-міністр України Володимир Гройсман. Про це повідомляє прес-служба уряду.
"Команда уряду, Мінінформполітики, експерти працювали над створенням бренду "Україна зараз". Робота завершена. Це буде бренд України у світі", – сказав прем'єр-міністр.
Передбачається, що на основі бренду буде розроблений модульний бренд-бук, який стане свого роду єдиним голосом України в усьому світі.
Логотип бренду розроблений таким чином, щоб його було легко використовувати не тільки для презентацій та інформаційних продуктів, але навіть як наклейки на будь-які речі – від туристичних сумок до автобусів і літаків.
"Ми зробили хороший крок, щоб почати брендировать нашу країну, – зазначив глава уряду. – Хочу подякувати всім за роботу. З сьогоднішнього дня в Україні з'явився свій бренд".
За оцінками консалтингової компанії Brand Finance, 2017 року вартість бренду "Україна" становить 68 мільярдів доларів. . Про це повідомила Ольга Хоменко, економічний експерт Українського інституту майбутнього. Така ж цифра була в 2011 році.
У 2016 році вартість бренду "Україна" становила 56 млрд доларів.