У п'ятницю, 9 жовтня, близько 15 години за київським часом літак авіакомпанії МАУ, що виконував рейс Київ – Нью Йорк, терміново сів у Варшаві, розповів нам один з пасажирів. Людям повідомили, що літак приземлився на ремонт.
"За даними від механіків, лагодять один з двигунів літака. Людей випустили в термінал і залишили без інформації та засобів комфорту, в готель не селять, воду не дають. Рейс переносили кілька разів і досі пасажири сплять на холодних стільцях в залі аеропорту. Ми голодні, роздратовані без відпочинку і залишені напризволяще", – говорить один з пасажирів.
Всього на борту було близько 350 пасажирів – громадяни України, Ізраїлю, США та інших країн. Серед них є діти, хворі люди. У таких умовах вони провели як мінімум 14 годин.
При цьому отримати інформацію про те, коли поновиться політ, пасажири не можуть. "Найжахливіше – немає можливості зв'язатися з представником авіакомпанії, вони ніяк не реагують на нас. Співробітники компаній-партнерів дивляться з порожнім виразом обличчя і не дають ніякої подальшої інформації, коли ми зможемо полетіти й полетимо взагалі. МАУ передає через своїх партнерів у Польщі якісь імейли типу – "нічого не робити, погодувати сендвічами", – говорить один з пасажирів.
За його словами, на місце виїжджав консул України в Польщі. "Але він тільки передавав інформацію, а вплинути на ситуацію з нелюдським ставленням МАУ до своїх пасажирів він ніяк не може", – повідомив пасажир.
Тим часом насайті МАУз'явилася інформаціяпро скасуваннязворотного рейсу-з Нью-Йоркадо Києва.Клієнтам, яківжекупили нанього квиток , пропонуєтьсяподзвонити вконтактний центр заномером 800876-0114 ."З питаньрерутінгана інший рейсабо поверненняавіаквитканеобхідно звертатисядо Контактного центруавіакомпанії МАУпо телефону800 876-0114(дзвінкибезкоштовніна територіїСША).Увипадку купівлі квиткав агентствіна території СШАнеобхідно звертатисяза місцем придбання ", – йдетьсянасайті компанії.