Зробити стартовою
26,69
30,01
РУС

Українські вчені в Антарктиді створили ліки від раку

Відкриття вдалося зробити в результаті досліджень антарктичних мікроорганізмів

Українці знайшли ліки від раку. Фото: spletnik.ru
Українці знайшли ліки від раку. Фото: spletnik.ru.

Українські вчені в результаті досліджень в Антарктиді змогли створити ліки від раку, однак вони поки недоступні людям, оскільки проходить випробування. Про це заявив в інтерв'ю ТСН.uа директор Національного антарктичного центру Валерій Литвинов.

Повідомляється, що вчені зробили відкриття на полярній станції "Академік Вернадський" в Антарктиді.

За його словами, мікроорганізми володіють неймовірними здібностями.

"Наші біологи створили ліки на основі антарктичних мікроорганізмів, які живуть там в екстремальних умовах і мають екстремальними можливостями. І ці ліки допомагають навіть від раку четвертого ступеня", – розповів Литвинов.

За його словами, біологічний інститут Університету ім.Т.Шевченка вже отримав ліцензію на препарат, який назвали "Меловіт".

Однак хворі на рак поки не зможуть отримати препарат, оскільки він проходить випробування, в тому числі планується і на людях.

"Вони випробували на свинях. Ось свиня опоросилась, і з 20 поросят 3-4 обов'язково помруть. А під впливом цього препарату жоден з них не помер", – розповів Литвинов.

Як раніше повідомлялося, наймолодшій в Україні доктору наук, старшому науковому співробітнику в Інституті молекулярної біології і генетики в Києві Ользі Броварец пророкують Нобелівську премію. 29-річна українка зробила сенсаційне відкриття, яке може врятувати людство від раку.

Ви зараз переглядаєте новину " Українські вчені в Антарктиді створили ліки від раку". Інші Новини України дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів