В "Join UP" прокоментували ситуацію з застряглими туристами

11 Липня 2018, 11:36

Представник компанії розповів про проблеми

<p style="text-align: justify;">Фото: pixabay.com</p>
Фото: pixabay.com

Представник прес-служби компанії "Join UP" Катерина Різниченко прокоментувала ситуацію з туристами, які змушені були залишитися в аеропорту і не могли вилетіти до Єгипту. Про це вона розповіла на телеканалі "Прямий".

"Рейс повинен був бути о другій годині ночі. Ми привезли туристів під виліт в цей час. Коли туристи прибули до аеропорту, техніки авіакомпанії Anda Air сказали, що рейс не може бути виконаний саме зараз, оскільки їм потрібен додатковий час, щоб залагодити свої технічні проблеми з цим літаком. і рейс перенесли на 5:30. О першій годині ночі наш представник вже був в аеропорту і запропонував людям розселитися в готелі. Ми готові були вивезти їх в першій годині ночі. Але люди відмовилися. Оскільки о 5:30 повинен був бути рейс і вони вже не хотіли виїжджати з аеропорту. За нашими даними, туристам була надана і вода, і харчування. Орієнтовно рейс повинен бути о 17:30 іншим літаком "- сказала вона.

Водночас, за даними телеканалу, який зв'язався з однією з пасажирок, люди скаржаться, що допомога була надана несвоєчасно, води і їжі не давали і хоч якась точна інформація з'явилася дуже пізно.

Нагадаємо, наприкінці червня український туристичний ринок зіткнувся з проблемою затримки рейсів в піковий літній сезон. Зокрема, із запізненням відбулися деякі рейси на замовлення Join UP! у різних авіаперевізників за напрямками Туніс, Іспанія (Тенеріфе, Пальма-де-Майорка, Барселона), Єгипет (Шарм-ель-Шейх, Хургада) і Туреччина (Бодрум).

Туристи через скасування або затримки авіарейсів не могли потрапити в оплачені тури або повернутися з відпочинку додому. Багато в чому ситуації були схожі: пасажирам повідомляли про перенесення рейсу на кілька годин, пізніше – ще на кілька, а потім залишали без інформації про те, коли прибуде довгоочікуваний літак. В результаті люди годинами сиділи в аеропортах, чекаючи вильоту, а затримки перельотів тягнулися від шести годин до трьох діб, як це було в Тунісі.

Ми зібрали історії туристів, які опинилися заручниками непростих ситуацій як в аеропортах за кордоном, так і в Києві.

Ви зараз переглядаєте новину "В "Join UP" прокоментували ситуацію з застряглими туристами". Інші Новини України дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...