У Мінфіні пояснили, які проблеми виникли з ухваленням закону про розмитнення "євроблях"

7 Вересня 2018, 04:30

Потрібні ще кілька раундів переговорів чиновників і активістів, яких не влаштували запропоновані ставки

<div id="gt-res-content">
<div id="gt-res-dir-ctr" class="trans-verified-button-large" dir="ltr"><span id="result_box" class="short_text" lang="uk"><span>Фото</span> <span>з</span> <span>відкритих</span> <span>джерел</span></span></div>
</div>
Фото з відкритих джерел

Проголосований українським парламентом в першому читанні законопроект про зниження вартості розмитнення автомобілів на європейських номерах не задовольнив власників таких авто.

Про це заступник міністра фінансів Сергій Верланов розповів "Економічній правді".

"В цілому Кабмін і Мінфін підтримали цей законопроект, але до нього є певні зауваження. Їх потрібно врахувати при його ухваленні в другому читанні. Ухвалення в першому читанні її (Ніни Южаніної. – Ред.) законопроекту, в деякій мірі, зняло напругу. Тепер нам є куди рухатися", – сказав він.

Чиновник пояснив, які моменти потребують доопрацювання.

"По-перше, для нас принципово вирішити питання охорони навколишнього середовища, який стандарт ми беремо – Євро-3, Євро-4 чи Євро-5. Євро-5 не підходить. Фактично – це семирічні автомобілі. Ми повинні відкотитися до певного стандарту, як мінімум, Євро-4. Але дискусія йде і про Євро-3", – розповів заступник міністра фінансів.

"По-друге, ставка. Ми повинні вийти на певний компромісний варіант з комітетом і вже сформованою ініціативною групою "Євросила". Потрібно знайти таке рішення, щоб ці автомобілі були все-таки розмитнені і введені в легальний обіг", – заявив Верланов.

Переговори між зацікавленими сторонами триватимуть.

"За моєю інформацією, запропонований Ніною Южаніною і прийнятий в першому читанні варіант зараз вже не в повній мірі задовольняє активістів. Щоб підготувати законопроект до другого читання, нам потрібен ще один або кілька раундів переговорів, за результатами яких ми приймемо рішення", – повідомив представник Міністерства фінансів.

За його словами, близько 420 тис. "євроблях" пересувається Україною або в митному режимі транзиту або тимчасового ввезення.

"З них близько 125 тисяч перебувають на митній території України з порушенням терміну. Ось ці автомобілі – під питанням. Їх власники чекають закону, щоб просто порахувати на калькуляторі, вигідно чи ні розмитнювати в Україні", – додав Верланов.

Нагадаємо, раніше Верховна Рада схвалила в першому читанні розмитнення автомобілів на єврономерах. Депутати підтримали законопроект №8487 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів".

Документом пропонується встановити базові ставки акцизного податку для нового автомобіля з бензиновим двигуном об'ємом 1000 куб. см в розмірі 50 євро за одиницю і для дизеля – 75 євро.

Визначення акцизного податку для кожного легкового автомобіля здійснюватиметься шляхом застосування до базових ставок акцизного податку коефіцієнтів. Один коефіцієнт визначатиметься діленням об'єму циліндрів двигуна внутрішнього згоряння автомобіля в куб. см на 1000 куб. см. Коефіцієнт віку – кількість повних календарних років з року, наступного за роком виробництва автомобілів, до року визначення ставки податку.

Раніше власники "євроблях" вже озвучували всі вимоги, головною з яких назвали скасування акцизу на розмитнення автомобілів.

 

Ви зараз переглядаєте новину "У Мінфіні пояснили, які проблеми виникли з ухваленням закону про розмитнення "євроблях"". Інші Новини України дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...