Зробити стартовою
26,19
29,84
РУС

Юристи розповіли, що потрібно зробити, щоб отримати компенсацію за проблеми з авіарейсами

Якщо рейс затримали більш ніж на добу, пасажира повинні нагодувати, розмістити в готелі і надати трансфер

Фото: pixabay.com
Фото: pixabay.com.

В останні кілька тижнів Україна страждає від справжнього туристичного колапсу. Українці, які поїхали на відпочинок за кордон, довгий час на могли повернутися додому, інші не могли навіть вилетіти з країни, тому що їх рейси постійно переносилися, затримувалися або скасовувалися.

У тому випадку, якщо ваш рейс затримали більше ніж на добу, вас повинні нагодувати, розмістити в готелі, надати трансфер до готелю і назад до аеропорту.

Але, дуже важливий момент – це зберегти чеки на всі витрати, які ви зазнали з вини авіакомпанії або ж туроператора. Тобто якщо скасували або істотно затримали рейс і вам довелося купувати їжу, медикаменти і знімати номер в готелі – зберігайте всі ці чеки, потім на їх підставі можна вимагати компенсацію.

Щоправда, до цього теж варто підходити адекватно. Якщо ви вирішите зняти номер люкс за шалені гроші або повечеряти в дуже дорогому ресторані, суд, найімовірніше, не задовольнить ваш позов про повернення грошей.

Також вам можуть компенсувати витрати на альтернативний рейс. Наприклад, якщо вам не сказали про перенесення вильоту і т.д., внаслідок чого ви не потрапили на літак, але купили квитки на альтернативний рейс – вам повинні повернути вартість цих квитків. Крім чеків, обов'язково зберігайте квитки і посадкові талони, щоб підтвердити все, що сталося.

"Якщо незрозуміло, що робити далі, по-перше, потрібно подивитися, чи є можливість полетіти самостійно. Якщо затримка була більше 5 годин, вже можна летіти самостійно. Якщо є інформація про те, що рейс буде затриманий, але, наприклад, вас не селять до готелю, якщо є така можливість – можна самому поселитися до готелю, зберегти всі чеки, в т.ч. чеки на харчування, на транспорт до готелю і назад, а потім вимагати відшкодування. Авіакомпанія повинна компенсувати такі витрати, якщо затримка була з її вини.

Якщо ж пасажир не знає, з чиєї вини сталася затримка, можна звертатися одночасно і до авіакомпанії, і до туроператора за роз'ясненнями і за компенсацією", – говорить юрист міжнародної юридичної фірми Kinstellar Олексій Бурчевський.

Детальніше про те, що ж робити в таких ситуаціях і як отримати компенсацію, читайте в матеріалі сайту "Сегодня": Проблеми в аеропортах: як домогтися компенсації збитку і що потрібно знати про це

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Юристи розповіли, що потрібно зробити, щоб отримати компенсацію за проблеми з авіарейсами". Інші Новини України дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Анастасія Іщенко

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь