Соцмережі Facebook, Twitter і YouTube в Європі не справляються із завданням видаляти протягом 24 годин пости, що розпалюють ненависть.
Про це пише Die Welt з посиланням на спеціальну доповідь Єврокомісії.
За даними газети, зараз в цілому видаляється лише шість таких постів з десяти. Протягом доби – тільки кожен другий пост, ще 20% – протягом 48 годин, 15% залишаються опублікованими близько тижня. 13% – ще довше.
При цьому Facebook видаляє приблизно дві третини постів, на які надійшли скарги, Twitter – 37,5%, YouTube – 66%.
Як зазначає видання, в грудні минулого року ці показники у соцмереж були значно нижче, як і швидкість реакції на такі публікації.
Також наголошується, що серед постів, які розпалюють ненависть, по 18,1% припадають на ксенофобські та ісламофобські висловлювання, 16,3% – про етнічне походження, в 12,9% згадується сексуальна орієнтація, в 9,2% – національність.
За ними слідують пости, де містяться антисемітські і расистські висловлювання (8,9 і 8,8% відповідно), а також розпалювання ненависті за ознакою релігії (4,7%) або статі (2,9%).
Своє дослідження Єврокомісія проводила серед інтернет-компаній в 24 країнах Європи в період з березня по травень 2017 року на прикладі понад 1,5 тисячі випадків.
Читайте також:
- Скандал у Криму: у "мера" міста виявили реактивний психоз
- РФ влаштовувала кібератаки в Україні через "ВКонтакте" – WSJ
- Наслідки блокування російських соцмереж: українська аудиторія Facebook зросла на 1,5 млн
- "ВКонтакте" закриває офіс в Україні – ЗМІ
- Зганьбився на всю Європу: соцмережі висміяли Путіна за спробу "віджати" Анну Ярославну
- 11-річна дівчинка підкорила соцмережі несподіваною відповіддю вчителям
- Андрій Длігач: Facebook відживає своє, рейтинги знецінилися, а 80% професій скоро зникнуть
- Instagram запустив нові функції
- "Удар по кишені": в Раді готують закон про штрафи за доступ до російських соцмереж
- Знову в справі: Лана Дель Рей назвала дату виходу нового альбому