Онлайн-рітейлер Amazon.com Inc. поступово виходить на ринок морських перевезень вантажів, надаючи послуги експедитора і займаючись обробкою вантажів. Про це пише The Wall Street Journal.
З жовтня минулого року компанія взяла участь в доставці близько 150 контейнерів вантажів з Китаю в США, говориться в повідомленні консалтингової компанії Ocean Audit, що спеціалізується на морських перевезеннях.
Раніше Amazon пройшла реєстрацію в Федеральної морської комісії США, американському регуляторі перевезень вантажів морським транспортом. А в січні компанія розмістила повідомлення про надання послуг сортування, маркування та перевезення вантажів з портів на склади – цим зазвичай займаються транспортні компанії, такі, як FedEx і UPS.
Відзначається, що Amazon не є власником судів і надає лише посередницькі послуги.
"Amazon консолідувала великий спектр послуг, – говорить глава Ocean Audit Стів Феррейра. – Такі транспортні рішення мають велику стратегічну цінність. Також компанія сильно спростила життя невеликим китайським постачальникам товарів в США".
Читайте також:
- У США почнуть продавати автомобілі в супермаркетах
- Омелян сумнівається, що залізничні тарифи піднімуть в цьому році
- Amazon показала першу доставку дроном товару з магазину
- Японія випробує новий спосіб прибирання космічного сміття
- Amazon відкриє в США перший супермаркет без кас
- ФБР зацікавилося масштабною хакерською атакою на інтернет-сервіси в США
- Десятки інтернет-сервісів у США виявилися недоступні через масовану атаку хакерів
- Тоторо та інші персонажі студії Ghibli перенеслися в реальність