Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Астрономи розповіли, що робити в разі виявлення інопланетян

30 травня 2016, 17:46

Вчені розробив план дій, згідно з яким потрібно дотримуватися, якщо виявили позаземний розум

Можливо у інопланетян є свій план. Фото: hvylya.net

Шотландський астроном Дункан Форган представив план дій на випадок, якщо земляни виявлять розумну позаземну цивілізацію, повідомляє The Independent.

За словами Форгана, подібний протокол був розроблений ще в 1989 році. Згідно зі старим варіантом, вчені, виявивши інопланетян, повинні були попросити колег, щоб ті підтвердили відкриття. Після того, якщо гіпотеза підтверджується, проінформувати державні органи і вже тільки потім оприлюднити для громадськості.

Однак тепер в еру високих технологій, інтернету вчені порекомендував створити блог для учасників пошуку позаземного розуму, де будуть викладено хід роботи. Щоб не було злому даних, потрібно приділити відповідну увагу комп'ютерній безпеці.

Форган стверджує, що навіть непідтверджений факт зіткнення з інопланетним розумом необхідно негайно оприлюднити. Таким чином, вчені підуть від підозри в тому, що їх дані викрадені "людьми в чорному", а їх колеги зможуть оперативно спростувати або підтвердити відкриття.

В тренді
Зеленський зустрінеться з Трампом: названі теми переговорів

Нарешті, якщо ознаки "інопланетян" виявляться фіктивними (або викликаними природними причинами), дослідники повинні якомога швидше зробити про це заяву, де всі факти будуть детально роз'яснені.

Загрузка...