Найбільша авіабудівна компанія Airbus і німецький виробник синтетичних біополімерів AMSilk розроблять новий матеріал на основі штучної павутини .
Оскільки штучна павутина легко гнеться і не втрачає при цьому своєї міцності , її можна використовувати для зміцнення крил і захисту корпусу літака . Новий матеріал зробить літак легше , а значить , зменшить витрату палива . Експерименти з першою пробною партією матеріалу почнуться в 2019 році , повідомляє Євро-Пульс.
В основу матеріалу ляже існуюча штучна павутина AMSilk – її вже використовують в косметиці і медицині (наприклад, в якості хірургічної нитки), а недавно з неї зробили надлегкі кросівки.
Виробництво штучної путини налагодили, коли вчені розшифрували ДНК павуків і виділили гени, відповідальні за виробництво павутини. Ці гени "підсадили" в ДНК бактерій, і тепер мікроорганізми виробляють особливі білки, структурно схожі на павутину.
Джерело штучної павутини, який виробляють бактерії, – це порошок, який потім можна трансформувати в гель, волокна або плівку .
Нагадаємо, компанія Airbus повністю зібрала перший з п'яти транспортних літаків Beluga XL.Транспортний літак Beluga XL здійснив пробний виліт з аеропорту Тулуза – Бланьяк у Франції .
Також ми писали, що збройні сили Німеччини закуплять велику партію вертольотів у Airbus. Бундесвер може придбати військові аналоги тих вертольотів , які купує у Airbus Україна .