Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Газета Telegraph "поховала" чоловіка королеви Єлизавети

2 серпня 2017, 15:19

Представники Daily Telegraph поки ніяк не прокоментували ситуацію

Принц Філіп. Фото: AFP

Принц Філіп. Фото: AFP

Британська газета Telegraph помилково повідомила на своєму сайті про смерть 96-річного чоловіка королеви Великої Британії принца Філіпа.

Автор видання Guardian Ріаннон Косслетт в своєму мікроблозі в Twitter опублікувала посилання, що веде на матеріал Telegraph про смерть принца. "НЕ ВИПУСКАТИ НЕ ВИПУСКАТИ НЕ ВИПУСКАТИ Принц Філіп, герцог Единбурзький, помер у віці XX років", – говорить заголовок опублікованого посилання.

Примітка під заголовком підкреслює, що новина повинна стати головною. По всій видимості, видання помилково опублікувало заготовлений текст на випадок справжньої смерті члена королівської сім'ї. Однак при відкритті посилання з'являється стаття про останій вихід Філіпа в світ. При введенні відповідного пошукового запиту в Google також видається посилання на матеріал про кончину принца.

Реклама

Журналістка Guardian іронічно назвала публікацію "королівським провалом".

Представники Daily Telegraph поки ніяк не прокоментували ситуацію.

Раніше повідомлялося, що принц Філіп з осені припинить виконувати офіційні обов'язки, повідомив Букінгемський палац.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...