Велика мережа магазинів одягу використовує штучний інтелект для підбору асортименту

7 Травня 2018, 20:58

Компанія почала використовувати алгоритми, що аналізують чеки про покупки і дані про повернення товару

<div id="gt-res-content">
<div id="gt-res-dir-ctr" class="trans-verified-button-small" dir="ltr"><span id="result_box" lang="uk"><span>Які</span> <span>професії</span> <span>будуть</span> <span>популярні</span> <span>в</span> <span>майбутньому</span><
Які професії будуть популярні в майбутньому<

Шведський власник мережі магазинів одягу Hennes & Mauritz AB (H & M) вирішив вдатися до засобів штучного інтелекту, щоб повернути покупців у магазини.

Компанія, яка намагається подолати один з найбільших в своїй історії спадів продажів, відійде від давньої практики наповнення магазинів по всьому світу одними і тими ж товарами, і буде використовувати спеціальний алгоритм для вибору асортименту одягу для окремих магазинів, пише газета The Wall Street Journal.

H & M, що має 71-річну історію, фіксує зниження зіставних продажів вже 10 кварталів підряд, стикаючись з тією ж проблемою, що й інші представники галузі – зростанням онлайн-шопінгу.

Компанія була змушена кілька разів знизити ціни на свою продукцію, щоб позбутися від запасів непроданих товарів обсягом близько 4 млрд доларів. Відзначимо, акції H & M за останні три роки подешевшали на 56%.

У H & M, як і в більшості мереж магазинів одягу, за вибір асортименту магазинів відповідає команда дизайнерів. Тепер же компанія почала використовувати алгоритми, що аналізують чеки про зроблені покупки, дані про повернення товару, а також інформацію, пов'язану з картами постійних покупців, щоб визначити оптимальне співвідношення попиту і пропозиції з метою скорочення потреби в уцінку товарів.

В результаті, деякі магазини H & M вже почали продавати більше трендового одягу і менше базового.

Інші великі рітейлери також активізували використання технологій, щоб залучити покупців. Так, мережа Zara, що належить іспанській Inditex SA, використовує роботизовані модулі для полегшення створення онлайн-замовлень користувачами в її інтернет-магазинах. Тим часом, американська Gap Inc. використовує аналітику і маркетингові дослідження Google для оцінки споживчих переваг.

Нагадаємо, ми писали про те, що штучний інтелект з Google навчився пророкувати хвороби серця по сітківці ока. Згідно з даними розробників, точність визначення проблем з серцем у алгоритму становить 70%

Раніше штучний інтелект від Google розробив новий ІІ без участі людини. AutoML діє як контролер або керуюча нейромережа, яка розробляє дочірню нейромережу для спеціалізованого завдання.

Джерело:

Інтерфакс

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...