Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Велика мережа магазинів одягу використовує штучний інтелект для підбору асортименту

7 травня 2018, 20:58

Компанія почала використовувати алгоритми, що аналізують чеки про покупки і дані про повернення товару


Які професії будуть популярні в майбутньому<

Які професії будуть популярні в майбутньому<

Шведський власник мережі магазинів одягу Hennes & Mauritz AB (H & M) вирішив вдатися до засобів штучного інтелекту, щоб повернути покупців у магазини.

Компанія, яка намагається подолати один з найбільших в своїй історії спадів продажів, відійде від давньої практики наповнення магазинів по всьому світу одними і тими ж товарами, і буде використовувати спеціальний алгоритм для вибору асортименту одягу для окремих магазинів, пише газета The Wall Street Journal.

H & M, що має 71-річну історію, фіксує зниження зіставних продажів вже 10 кварталів підряд, стикаючись з тією ж проблемою, що й інші представники галузі – зростанням онлайн-шопінгу.

Реклама

Компанія була змушена кілька разів знизити ціни на свою продукцію, щоб позбутися від запасів непроданих товарів обсягом близько 4 млрд доларів. Відзначимо, акції H & M за останні три роки подешевшали на 56%.

У H & M, як і в більшості мереж магазинів одягу, за вибір асортименту магазинів відповідає команда дизайнерів. Тепер же компанія почала використовувати алгоритми, що аналізують чеки про зроблені покупки, дані про повернення товару, а також інформацію, пов'язану з картами постійних покупців, щоб визначити оптимальне співвідношення попиту і пропозиції з метою скорочення потреби в уцінку товарів.

В тренді
У Білому домі пояснили рішення тимчасово заморозити військову допомогу Україні

В результаті, деякі магазини H & M вже почали продавати більше трендового одягу і менше базового.

Інші великі рітейлери також активізували використання технологій, щоб залучити покупців. Так, мережа Zara, що належить іспанській Inditex SA, використовує роботизовані модулі для полегшення створення онлайн-замовлень користувачами в її інтернет-магазинах. Тим часом, американська Gap Inc. використовує аналітику і маркетингові дослідження Google для оцінки споживчих переваг.

Нагадаємо, ми писали про те, що штучний інтелект з Google навчився пророкувати хвороби серця по сітківці ока. Згідно з даними розробників, точність визначення проблем з серцем у алгоритму становить 70%

Раніше штучний інтелект від Google розробив новий ІІ без участі людини. AutoML діє як контролер або керуюча нейромережа, яка розробляє дочірню нейромережу для спеціалізованого завдання.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...