Мама маленького хлопчика, який з'явився в рекламі H&M, яка була позначена як "расистська" і "огидна", встала на захист торгової марки.
Мама маленького хлопчика, Террі Манго, що живе у Швеції, зовсім не стурбована фотографією. Вона розмістила пост на свій сторінці в соціальній мережі, в якому закликала не сприймати надто близько і буквально рекламу, що стурбувала всіх.
"Я мама хлопчика, і це тільки один із сотні нарядів, в рекламі яких брав участь мій син. Перестаньте весь час кричати "Вовк!" там, де цього робити не варто. В Даному випадку немає ніякої підоснови і проблеми. Змиріться з цим!" – написала вона.
У свою чергу H&M видалили толстовку з онлайн-каталогу, а також надали декілька офіційних звинувачень.
Нагадаємо, популярна шведська марка одягу H&M опинилася в центрі скандалу: на сайті бренду з'явилася серія знімків з дітьми, одягненими в толстовки з різними написами. У кофті з написом Coolest Monkey in the Jungle ("найкрутіша мавпочка в джунглях") автори каталогу зняли темношкірого хлопчика. Як відомо, в останні роки проблема расизму є однією з найбільш актуальних в світі. Таким чином, слово "мавпочка" є абсолютно неприйнятним в ставленні до темношкірих людей.
Нагадаємо, ми писали про найбільш гучні скандали 2017 року.
Раніше ми повідомляли про те, що The Weeknd зрозумів, що зробив помилку, залишивши Беллу Хадід заради Селени Гомес.
Читайте також:
- У Швеції невідомі в масках закидали синагогу коктейлями Молотова
- У Швеції вибухнув поліцейський відділок
- Вибух в стокгольмському метро не пов'язаний з тероризмом – поліція
- Дворічний хлопчик став героєм соцмереж: вступився за сестру на змаганнях з боротьби
- У Швеції побудували крижаний готель посеред літа