Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Суд ЄС став на бік Литви в справі про обмеження мовлення російського телеканалу

4 липня, 13:20

Обмеження ввели в зв'язку з програмою від 15 квітня 2016 року, яка заохочувала ворожість і ненависть до країн Балтії

Фото: REUTERS/Yves Herman

Фото: REUTERS/Yves Herman

Суд ЄС прийняв сторону литовської влади, яка на рік обмежила трансляцію телепрограм російськомовного телеканалу NTV Mir Lithuania за поширення брехливої ​​інформації і пропаганди. Про свій вердикт суд в Люксембурзі повідомив 4 липня.

Справа стосувалася обмеження трансляції телеканалу NTV Mir Lithuania, який на території Литви показує переважно російськомовні програми. Мовлення телеканалу здійснює компанія Baltic Media Alliance Ltd (BMA), зареєстрована у Великій Британії.

18 травня 2016 року Литовська комісія з радіо і телебачення (LRTK) обмежила на 12 місяців можливість трансляції програм телеканалу NTV Mir Lithuania, тож його програми можна було подивитися тільки в платних пакетах.

Реклама

Обмеження ввели в зв'язку з програмою від 15 квітня 2016 року, яка заохочувала ворожість і ненависть до країн Балтії на підставі національної приналежності.

LRTK дійшла висновку, що програма містила брехливу інформацію про нібито колабораціонізм литовців і латишів під час Голокосту, а також націоналістичну політику країн Балтії, яка, як стверджувалося, загрожувала російськомовній національній меншині цих країн.

В тренді
Через що протести в Барселоні і чому падає зростання економіки: головні новини світу

Baltic Media Alliance Ltd вимагала через суд скасування рішення, стверджуючи, що воно було прийнято в порушення Директиви про аудіовізуальні медіауслуги, яка вимагає від держав-членів забезпечити свободу прийому й не обмежувати ретрансляцію на своїй території телетрансляції з інших держав-членів з таких причин, як розпалювання ненависті.

LRTK і уряд Литви наполягали, що їх рішення не зупиняє і не забороняє ретрансляцію цього каналу на території Литви повністю, оскільки литовські споживачі все ще можуть дивитися його, якщо підпишуться на пакет з оплатою за перегляд.

Суд ЄС визнав, що заходи литовської влади не слід розглядати як обмежуючі ретрансляцію телевізійних програм однієї країни-члена на території іншої країни члена і вони не підпадають під дію Директиви про аудіовізуальні медіауслуги.

Як повідомлялося, в Литві компанію оштрафували за трансляцію російських каналів.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...