Один з операторів мобільного зв'язку в Швейцарії – Swisscom – повідомив про крадіжку персональних даних 800 тисяч абонентів.
Про це повідомляє Associated Press.
Прес-служба оператора мобільного зв'язку повідомила, що наприкінці минулого року система була зламана. Як результат – особисті дані понад 800 тисяч клієнтів були скомпрометовані. Викрадачі отримали доступ до адрес, імен, дат народження, номерів телефонів абонентів.
Однак паролі, розмови і платіжні дані не були порушені. Swisscom стверджує, що не отримував скарг від постраждалих клієнтів.
Swisscom повідомив, що виявив цей інцидент за допомогою регулярної перевірки своєї діяльності і проводить розслідування. 800 тисяч клієнтів – це десята частина всього населення Швейцарії.
Нагадаємо, раніше тисячі користувачів таксі Uber скаржилися, що їхні акаунти зламали російські хакери. Так, користувачі сервісу отримували рахунки в рублях за поїздки по Москві і Петербургу, яких не здійснювали.
Також нещодавно хакери викрали дані 57 млн клієнтів і водіїв онлайн-сервісу замовлення таксі Uber. Інцидент стався 2016 року і був прихований компанією, яка заплатила хакерам 100 тис. доларів, аби видалити дані.
Крім цього, у кіберполіції України повідомили, що хакери вкрали персональні дані учасників АТО. Працівники кіберполіції вже встановили комп'ютер, за допомогою якого хакери отримали доступ до серверів МВС, а також його власника.
Читайте також:
- Мобільний зв'язок в Донецьк так і не повернувся
- У Мін'юсті розкритикували ідею "мобільного зв'язку за паспортами"
- У Донецьку досі немає мобільного зв'язку, зате є українське радіо
- Зникнення зв'язку в Донецьку: з'явилися нові подробиці
- Мисливець за дорогоцінними металами відрізав кабель зв'язку в Кабміні