Відомо, що колишній президент Росії Дмитро Медведєв, окрім іншого, захоплюється фотографією. Редакція сайту Bird In Flight показала його знімки професійним фотографам, куратору і фоторедактор і, не називаючи їх автора, попросила прокоментувати роботи.
Окрім продукції Apple і соцмереж, у російського політика Дмитра Медведєва є ще одна одержимість: фотографія. У своєму відеоблозі він одного разу зізнався, що почав фотографувати ще в дитинстві на камеру "Смена-8М". Сьогодні Медведєв знімає на Leica, Nikon і Canon.
"Мені подобається знімати і пейзажі, мені подобається знімати архітектуру і, звичайно, мені подобається знімати людей. Але, якщо говорити по-чесному, людей мені знімати дуже непросто тому, що в силу моєї роботи це буде дивно виглядати, якщо я в якійсь то момент вибіжу з фотоапаратом і почну когось фотографувати. Боюся, просто люди мене не зрозуміють", – розповідає російський прем'єр-міністр.
Вже будучи президентом, у березні 2010 року Медведєв брав участь у московській виставці фотографії під відкритим небом "Світ очима росіян".
"Якщо ви хочете знімати пейзажі і архітектуру, то повинні перейнятися місцем, яке знімаєте, щоб розкрити його не тільки графічно, але і просторово. Як навколишній світ впливає на те, що ви робите? Як він може наповнити композиційний простір і як будівлі та ландшафт взаємодіють, щоб наповнити фотографію? Для початку довіртеся своїм візуальним інстинктам, не дозволяйте очевидним композиційним жестам диктувати кадр", – прокоментував знімок дворазовий лауреат World Press Photo Дональд Вебер.
"Важко сприймати такі фотографії поза контекстом. Природно, я одразу впізнав, що це фотографії Медведєва. Говорити про якісь творчі новації тут теж не доводиться. Але документальна фотографія – це не тільки композиція, кольори і світло, але ще й документ (вибачте за тавтологію). Більшість фотографій виглядає так, ніби їх знімав звичайний турист в звичайному груповому турі, але є винятки, наприклад, фото Кремля з вертольота, морський пірс з кораблем берегової охорони на горизонті", – зазначив Дмитро Костюков, який співпрацює з The New York Times, Liberation, "Російським репортером", GEO, GQ, "Навколо світу", а також є колишнім фотокореспондентом AFP.
"Якщо це серія одного фотографа, то я нічого не можу сказати про його фотографії, але можу сказати про особистість автора: досить самотня і закомплексована людина з претензією спостерігати за світом з висоти пташиного польоту. Мені незрозуміло, чому Батьківщина-мати знята від пупа. Чи варто йому займатися фотографією? Чому ні, фотографія несе в собі не тільки творчі функції, але і психотерапевтичні. Вона лікує. Вибачте, якщо образив, але, принаймні, чесно", – зазначив фотограф-документаліст Олег Клімов, який знімав для видань Time, Elsevier, Stern, Le Monde, Magazine-M, "Известия", "Комсомольська правда", The Independent, The Guardian, The Washington Post.