Дослідники виявили міжзоряну космічну мережу з чорних дір

23 Листопада 2014, 10:50

Чорні діри з'єднані одна з одною на відстані в мільярди світлових років

<p style="text-align: justify;"><span id="result_box" class="short_text" lang="uk"><span class="hps">Вчені досліджували</span> <span class="hps">чорні</span> <span class="hps">діри.</span> <span class="hps">Фото</span><span>: AFP</span></span></p>
Вчені досліджували чорні діри. Фото: AFP
Астрономи виявили загадковий "візерунок" з чорних дір у Всесвіті, передає УНН з посиланням на іноземні ЗМІ.

Ці і без того таємничі об'єкти, які незвичайним чином вишикувалися в ряд, немов об'єдналися разом і утворили міжзоряну космічну мережу, виявили за допомогою потужного телескопа в Чилі. Моторошне космічне видовище спостерігали фахівці з університету в Льєжі (Бельгія).

Чорні діри з'єднані одна з одною на відстані в мільярди світлових років, а вирівнялися в ряд вони між величезними міжзоряними об'єктами квазарами. Квазари - це галактики, які вважаються одними з найяскравіших об'єктів у космосі.

Група європейських дослідників виявила, що осі обертання центральних надмасивних чорних дір у кількох квазарах паралельні один одному.

Потім експерти пішли далі і помітили, що осі обертання були пов'язані не тільки один з одним, але й утворюють якусь певну структуру Всесвіту на великій відстані.

Самі галактики розподілені в просторі нерівномірно, проте астрономи побачили, що вони немов утворюють космічну павутину з ниток і згустків навколо величезних порожнеч. Це дуже інтригуюче і красиве розташування матеріалу дослідники вважають не випадковим. Ймовірність того, що то ці ряди з чорних дір просто результат випадковості становить, на їхню думку, менше одного відсотка.

Дослідники відзначили, що це відкриття допоможе краще зрозуміти, як влаштований наш Всесвіт, а також натякає на те, що його масштаби набагато більші, ніж ми уявляємо, і, ймовірно, є бракуючий компонент в нашій нинішній моделі космосу.

Ви зараз переглядаєте новину "Дослідники виявили міжзоряну космічну мережу з чорних дір". Інші Світові новини дивіться в блоці "Останні новини"