Різке зростання числа людей, що купують книжки-розмальовки для дорослих, загрожує створити глобальний дефіцит якісних кольорових олівців. Про це пише Лента.ру з посиланням на Independent.
Як повідомило видання, найбільший в світі виробник дерев'яних олівців Faber-Castell зазначає "двозначне зростання" продажів. Німецькому заводу холдингу довелося збільшувати інтенсивність роботи, щоб встигати за попитом.
"В даний час ми збільшили кількість змін на підприємстві Stein в Баварії, щоб задовольнити глобальні потреби в кольорових олівцях", – заявили газеті в компанії. За словами Сандри СУПП, представника Faber-Castell, ця тенденція спостерігається по всьому світу, від Америки до Азії.
Аналогічні кроки по збільшенню виробництва на тлі зростання попиту роблять і інші великі європейські виробники – Staedtler і Stabilo.
Представник Faber-Castell зазначила, що мода на розмальовки вимагає від виробників задовольняти нові потреби покупців в більш якісних олівцях і збільшувати різноманітність кольорів. "Людей тепер не влаштовують прості набори з 36 кольорів. Ми помічаємо тенденцію зростання числа людей, що віддають перевагу великим наборам з 72 або навіть 120 квітів", – сказала СУПП.
Як пояснила газеті Telegraph Джоанна Басфорд, книги-розмальовки якої продаються по всьому світу (було реалізовано понад 16 мільйонів примірників, з них три мільйони в Китаї), дорослі втомилися від цифрових технологій, і розфарбовування викликає у них почуття ностальгії. Керівник магазину товарів для дітей Мелісса Кокс сказала Independent: "Розмальовки, дійсно, добре продаються зараз. Ця тенденція здивувала нас, коли ми помітили, що дорослі купують їх для себе".
У жовтні 2015 року модну тенденцію до розфарбовування підхопив журнал Vogue – видання анонсувало випуск розмальовки для дорослих, заснованої на архіві номерів. У книзі будуть опубліковані малюнки бальних і вечірніх суконь від Christian Dior, Balenciaga, Givenchy, Chanel та інших відомих брендів.