Зробити стартовою
25,64
28,76
РУС

Через секс-скандал в Держдумі РФ півсотні журналістів втратили акредитацію

Кілька журналісток парламентського пулу зіткнулися з тим, що працівники ФСТ при проході до Держдуми звіряли їх прізвища зі списком

48 представників ЗМІ втратили акредитацію в Держдумі РФ у зв'язку з відкликанням низкою видань своїх кореспондентів через незгоду з рішенням комісії з питань депутатської етики у "справі Слуцького".

"Серед них 39 співробітників медіа-холдингу РБК, сім – "Дощу" і по одному кореспонденту від інтернет-ЗМІ "Znak.com" і "Нової газети", – повідомили в п'ятницю в апараті Держдуми РФ.

Як уточнили в Держдумі, "інші, публічно заявили про відкликання своїх кореспондентів, акредитації на постійній основі в Держдумі не мають".

Раніше в четвер голова Держдуми В'ячеслав Володін нагадав, що в Думі акредитований зараз 1001 представник ЗМІ. Тоді ж він заявив, що акредитація журналістів тих ЗМІ, які вирішили відкликати своїх кореспондентів з Держдуми, припинена.

"У разі якщо акредитація закінчується і ЗМІ відкликає своїх журналістів, знову-таки відповідно до положення про акредитацію (представників ЗМІ в Держдумі – Ред.), перепустки відкликаються", – сказав Володін журналістам в четвер. При цьому він підкреслив, що самі принципи акредитації журналістів у ЗМІ не змінювалися, і рішення не суперечить встановленим правилам.

В той день кілька журналісток парламентського пулу зіткнулися з тим, що працівники ФСТ при проході до Держдуми звіряли їх прізвища, зазначені в акредитаційній картці, з якимсь машинописним списком. Як вдалося з'ясувати, цей список складений для того, щоб не пропускати в Держдуму представників ЗМІ, які відкликали своїх кореспондентів в знак протесту проти рішення думської комісії з етики. На її засіданні в середу розглядалися заяви журналістів "Дощу" і "Російської служби Бі-Бі-Сі", які звинуватили главу комітету Держдуми з міжнародних справ Леоніда Слуцького в домаганнях.

Комісія не побачила порушення "поведінкових норм" у діях депутата.

Про різні форми обмеження взаємодії зі Слуцьким і Держдумою заявили: холдинг РБК, газети "Комерсант", "Ведомости" і "Нова газета", телеканали "Дощ" і RTVI, радіостанції "Ехо Москви" і "Говорить Москва", "Лента.ру", соціальна мережа "Однокласники" та ін.

Нагадаємо, російський журналіст Ренат Давлетгільдєєв на своїй сторінці в Facebook описав, як керівник ЛДПР Володимир Жириновський домагався його і закликав інших чоловіків, які зазнали на собі домагання Жириновського, відкрито заявити про подібні інциденти з боку політиків і представників влади.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Через секс-скандал в Держдумі РФ півсотні журналістів втратили акредитацію". Інші Росія дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

Інтерфакс

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь