Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Авіакатастрофа у "Шереметьєво": відновлена повна картина подій на борту літака

15 травня, 03:05

Через 15 хвилин після зльоту в ніс літака дійсно вдарила блискавка

Фахівці відновили картину події на борту пасажирського літака Sukhoi Superjet 100 (SSJ-100), який загорівся після приземлення у столичному аеропорту Шереметьєво 5 травня. Про це повідомляє "Коммерсант" з посиланням на близькі до розслідування джерела.

Через 15 хвилин після зльоту в ніс літака дійсно вдарила блискавка. Грозовий захист лайнера відключив генератори, тому повітряне судно перейшло на електропостачання від акумуляторних батарей і режим прямого управління польотом. Як сказано в керівництві з експлуатації SSJ-100, така ситуація не вимагає негайної посадки і подачі сигналу лиха: літак може перебувати в повітрі достатній час, щоб пілоти могли спокійно приземлитися на найближчому аеродромі, а за необхідності зайти на друге коло.

З даних параметричного самописця випливає, що пілотам вдалося зайти на посадку з другої спроби, витримавши необхідну швидкість, проте вони перелетіли розрахункову точку приземлення. Долетівши до середини злітно-посадкової смуги, літак все ще не торкнувся її колесами, тому екіпаж почав "притискати" SSJ-100 до землі.

Реклама

Перед самим приземленням пілоти різко збільшили режим роботи двигунів та опустили ніс. Експерти вважають, що саме цей маневр призвів до катастрофи. Передня стійка шасі стиснулася і підкинула лайнер вгору, тому виникла серія відскоків від ВПП. Задні стійки шасі продавили паливні баки машини, з яких витік гас і спровокував пожежу.

В тренді
"В рай думає потрапити?": Путін знову став об'єктом насмішок у мережі
Володимир Путін у ВДІКу

Ще однією помилкою фахівці вважають спроби посадити літак після виникнення "козла". У керівництві з експлуатації зазначено, що після першого відскоку потрібно припинити посадку і починати екстрений зліт.

Нагадаємо, 5 травня у московському аеропорту "Шереметьєво" загорівся пасажирський лайнер російського виробництва Sukhoi Superjet 100. Інцидент стався під час аварійної посадки літака незабаром після вильоту з рейсу Москва – Мурманськ. Авіалайнер зробив декілька кіл над Московською областю, подав сигнал лиха і різко пішов на зниження. При цьому приземлитися з першого разу лайнеру не вдалося. З другої спроби пілот ударився шасі і носом літака об смугу, після чого повітряне судно загорілося. Як стало відомо, жертвами пожежі на борту літака стала 41 особа. У Мурманській області РФ оголосили триденну жалобу.

Від вильоту пасажирського лайнера Sukhoi Superjet 100 з Москви у напрямку Мурманська і до моменту, коли літак загасили через пожежу, що почалася після аварійної посадки, минуло 46 хвилин.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...