У ЦВК Росії розробляють концепцію залучення громадян на вибори 2018 року за допомогою флешмобів, мемів і селфі. Центрвиборчком РФ вибрав переможця конкурсу з розробки концепції інформаційно-роз'яснювальної діяльності на виборах президента. Так, ним стала компанія "ІМА-консалтинг", з якою може бути укладений контракт на суму близько 40 мільйонів рублів, пишуть "Ведомости".
Готової концепції інформаційно-роз'яснювальної роботи у компанії поки що немає – тільки попередні напрацювання. Проте в конкурсній заявці, з якою вдалося ознайомитися виданню, згаданий спецпроект з популяризації виборів за участю ресурсів в соціальних мережах.
"Передбачена також робота в соціальних мережах: від моніторингу і реагування на "негатив" до флешмобів, що пропонують "добігти до виборів" або зробити селфі на виборчій дільниці (за найвдаліші кадри можна було б вручати грамоти ЦВК, пропонують в компанії)", – уточнює видання.
З метою поширення інформації про вибори пропонують використовувати меми. "У соцмережах також пропонується використовувати меми – легко поширювані смислові одиниці: як приклад такого мема автори концепції пропонують фразу: "Куди пішов Малахов? На вибори", – пише видання.
Нагадаємо, українські експерти вважають, що центральною темою президентських виборів в Росії стануть Крим і Донбас, а російські, навпаки, впевнені, що український порядок денний відійде на другий план.