Зробити стартовою
26,19
29,83
РУС

Від Джакарти до Москви: хронологія катастроф і аварій літаків Sukhoi Superjet 100

Катастрофа Sukhoi Superjet в Шереметьєво стала другою для літаків цього типу, також раніше сталися дві аварії з потерпілими

Фото: Flickr

У неділю, 5 травня, в московському аеропорту "Шереметьєво" загорівся пасажирський лайнер російського виробництва Sukhoi Superjet 100. Інцидент стався під час аварійної посадки літака незабаром після вильоту за рейсом Москва – Мурманськ. Авіалайнер зробив кілька кіл над Московською областю, подав сигнал лиха і різко пішов на зниження. При цьому приземлитися з першого разу лайнеру не вдалося. З другої спроби пілот ударився шасі і носом літака об смугу, після чого повітряне судно загорілося. Стало відомо, що жертвами пожежі на борту літака стала 41 особа.

Це далеко не перша катастрофа літаків цього типу: раніше з Sukhoi Superjet 100 сталися дві аварії з потерпілими.

10 жовтня 2018 року в аеропорту Якутська літак Sukhoj Superjet 100, який летів з Улан-Уде, під час посадки викотився за межі злітно-посадкової смуги. Джерело, близьке до розслідування, повідомляло, що літак приземлився при несприятливих метеорологічних умовах. Напередодні йшов мокрий сніг, вночі на ВВП утворилася ожеледь.

"Через ожеледицю пілоти не змогли вирулити на смугу для повороту. У першу чергу, за це відповідатимуть наземні служби аеропорту, тому що не підготували ВПП, а також Техвідділ авіакомпанії "Якутія" за знос покришок шасі літака", – повідомило джерело.

Як уточнило джерело, при посадці у літака "відбулася деформація задньої стійки шасі".

На борту перебували 92 людини – 87 пасажирів і п'ять членів екіпажу. Всі пасажири покинули борт по надувному трапу. Жертв не було, четверо пасажирів звернулися за медичною допомогою. Літак отримав значні пошкодження фюзеляжу, стійок шасі і двигунів, в результаті чого був списаний.

Наступний інцидент стався 21 липня 2013 року в аеропорту Кефлавік (Рейк'явік, Ісландія), коли в ході сертифікаційних випробувань передсерійний екземпляр Sukhoi Superjet 100 приземлився з прибраними шасі.

Фото: superjet.wikidot.com

Під час аварії на борту перебували п'ятеро осіб, троє з них – члени екіпажу, ще двоє – експерти сертифікаційних центрів. При посадці ніхто з тих, хто був на борту, не постраждав. Однак під час евакуації з борту літака один з експертів отримав травму ноги.

За повідомленням прес-служби компанії "Цивільні літаки Сухого", на момент інциденту всі системи літака працювали в штатному режимі.

А найстрашніша катастрофа Sukhoi Superjet 100 сталася в Індонезії. 9 травня 2012 року російський літак Sukhoi Superjet-100 зник з екранів радарів під час демонстраційного польоту. На той момент борт був у районі Богор за 100-120 кілометрів від Джакарти. Уламки літака були виявлені вранці 10 травня в районі гори Салак на висоті 1817 метрів, за 1,4 кілометра від останньої точки, зафіксованої радаром. Згідно з даними розслідування, Sukhoi SuperJet-100 врізався в вертикальний схил гори Салак на заході острова Ява. Всього на борту літака було 45 осіб.

Лайнер здійснював свій перший демонстраційний політ азійськими країнами Welcome Asia. З Росії літак попрямував до Казахстану, потім до Пакистану, М'янми і Індонезії. Після Індонезії Superjet повинен був відвідати Лаос і В'єтнам.

На думку журналістів Deutche Welle, не виключено, що літак розбився через складні погодні умови та особливості рельєфу місцевості.

"Проблема Джакарти полягає в тому, що там бувають грози і туман. Відразу за аеродромом Джакарти піднімаються високі гори, тому потрібно бути обережним", – пояснив прес-секретар об'єднання пілотів Німеччини Cockpit Йорг Хандверг, в минулому пілот.

На його думку, літати в Індонезії складно ще й через те, що технічне обладнання диспетчерської служби в цій азіатській країні "залишає бажати кращого".


Sukhoi Superjet 100 – російський близькомагістральний пасажирський літак вузькофюзеляжний, призначений для перевезення 98 пасажирів на дальність до 3000 або 4600 км. Розроблено компанією "Цивільні літаки Сухого" за участю низки іноземних компаній.

Раніше ми писали, що мексиканський авіаперевізник Interjet вирішив повернути російській авіабудівній компанії "Цивільні літаки Сухого" 22 літаки Sukhoi Superjet 100 і хоче скасувати покупку ще восьми, які повинні бути поставлені пізніше.


Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Від Джакарти до Москви: хронологія катастроф і аварій літаків Sukhoi Superjet 100". Інші Росія дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь