Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Аварія Су-25 в Росії: з'явилося фото з місця аварії

4 вересня, 10:32

З'явилося роз'яснення, що відбувається в літаку під час позаштатної ситуації і як повинні були діяти пілоти

Штурмовик Су-25УБ. Фото: Telegram-канал Fighterbomber

Штурмовик Су-25УБ. Фото: Telegram-канал Fighterbomber

У Росії впав черговий військовий літак. У Ставропольському краї зазнав катастрофи Су-25УБ. У Telegram-каналі Fighterbomber опубліковано фото з місця падіння штурмовика.

Зазначається, що 3 вересня літак виконував навчально-тренувальний політ. Fighterbomber пояснює, що Су-25УБ – це двомісна модифікація літака, призначена для навчання льотного складу.

"Якщо в польоті сталася якась відмова, який не дозволяє далі продовжувати політ (наприклад, відмова обох двигунів або відмова управління), льотчики негайно доповідають про відмову на командний пункт і діють залежно від обставин згідно з керівними документами. Боротьба за літак триває до висоти 2000 метрів. Після чого екіпаж зобов'язаний катапультуватися. Але є низка вправ, які виконуються на висоті набагато меншій, ніж 2000 метрів. Тоді члени екіпажу оцінюють ситуацію за фактом, і рішення про катапультуванні приймається будь-яким членом екіпажу, який першим оцінив критичну ситуацію. Рахунок йде на долі секунди. Льотчик по можливості займає спеціальне положення в кріслі для катапультування і смикає ручки. Цим він катапультує і себе, і іншого члена екіпажу, навіть якщо той не смикав ручки. Залежно від вертикальної швидкості зниження і крену літака системі катапультування потрібна певна висота на спрацьовування. Вона коливається від нуля до приблизно п'ятисот метрів", – йдеться в повідомленні.

Реклама

Зазначається, що потім спрацьовує аварійна радіостанція, сигнал якої тут же чують на командному пункті, де негайно піднімають екіпажі і направляють їх в район зникнення відмітки літака на локаторі.

"Екіпаж після приземлення намагається знайти один одного і висувається в бік падіння літака. Звичайно, при наявності зв'язку насамперед екіпаж телефонує по стільниковому телефону командиру і доповідає про те, що сталося", – пояснив Fighterbomber і додав, що пошуки пілотів тривають.

Як повідомляли новини "Сьогодні", після падіння літака під час тренувального польоту виявили двох членів екіпажу штурмовика Су-25УБ. З'явилися нові подробиці катастрофи.

Нагадаємо, в січні під час посадки на військовий аеродром Повітряно-космічних сил РФ в Мурманській області розбився бомбардувальник Ту-22М3. Пілот намагався посадити літак на засніженій місцевості, але з цього нічого не вийшло, бомбардувальник після дотику із землею почало розривати на частини, і він вибухнув.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...