Зробити стартовою
25,63
28,64
РУС

Раніше в NASA розповіли про проблеми з двигуном космічного корабля МКС

Фото: Pixabay

При посадці корабля "Союз МС-11" всі бортові системи працювали в штатному режимі. Про це повідомляється на сайті "Роскосмосу".

"Повідомлення про виникнення при посадці якихось "нештатних ситуацій" є недостовірними", – йдеться в повідомленні.

Раніше в NASA розповіли, що після виконання маневру для сходу корабля з орбіти відмовив основний комплект паливних баків з магістралями і клапанами рухової установки. Перехід на резервний колектор стався автоматично.

Раніше 25 червня на Землю повернувся екіпаж черговий, 59-й експедиції на МКС. Олег Кононенко, Давид Сен-Жак і Енн Макклейн, що пробули в космосі 204 дні, благополучно приземлилися о 5:49 за київським часом в Казахстані. Космонавти за час перебування на орбіті провели понад 200 експериментів, включаючи перше редагування ДНК в умовах невагомості.

Раніше ми писали, що у астронавтів США виникли проблеми при роботі у відкритому космосі. Це перший вихід членів екіпажу МКС у відкритий космос в поточному році.

Нагадаємо, корабель "Союз МС-12" зістикувався з МКС. Це перший старт пілотованого корабля в 2019 році.

У жовтні  під час запуску корабля "Союз МС-10" сталося аварійне відключення двигунів другого ступеня, в результаті чого довелося здійснити аварійну посадку. Після аварії члени екіпажу – росіянин Олексій Овчінін і американець Нік Хейг – приземлилися в степи Казахстану.

Як ми писали, пізніше в Роскосмосі визнали, щои, дефект, який привів до неполадки, може бути ще у двох носіїв. Це було першою за 35 років аварією при запуску пілотованого космічного корабля "Союз".

Ви зараз переглядаєте новину " "Роскосмос" спростував інформацію NASA про нештатну ситуацію при посадці "Союзу"". Інші Росія дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів