Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

ЗМІ дізналися основну версію в розслідуванні авіакатастрофи в "Шереметьєво"

7 травня, 09:50

Підозри на адресу пілотів пов'язані з їхніми діями при посадці, коли електростатичний розряд пробив фюзеляж і вивів з ладу автоматику

Основною версією в розслідуванні катастрофи літака SSJ-100 "Аерофлоту", жертвами якої стала 41 особа, вважають невірні дії пілотів. Паралельно слідство розбирається з наземними службами, які, можливо, оперативно не відреагували на ПП, пише "Коммерсант".

Підозри на адресу пілотів пов'язані з їхніми діями при посадці, коли електростатичний розряд пробив фюзеляж і вивів з ладу автоматику управління літаком. Захід в ручному режимі, на думку близьких до розслідування аварії джерел газети, виявився складним: пілоти могли орієнтуватися тільки на показання приладів і власні навички. Через невикористане пальне Superjet сідав з максимальною масою. Це створило додаткові труднощі для приземлення.

Літак знизився до злітно-посадкової смуги з перельотом більше кілометра і перевищенням шляхової швидкості на 30 км/год. Навіть у таких умовах посадка, на думку експертів, була цілком безпечною. Але в результаті ще однієї можливої ​​помилки льотчиків літак занадто жорстко торкнувся колесами бетонки і зробив кілька відскоків від ВПП. Стійки шасі продавили паливні баки літака, гас із них виплеснувся на двигуни і загорівся. Пасажири із задньої частини літака отримали травми через "стрибки" лайнера і не могли вибратися із салону самостійно. Палаючий навколо авіаційний гас не залишив пораненим жодних шансів на виживання.

Реклама

Офіційний представник СКР Світлана Петренко повідомила, що серед інших версій розглядаються недостатня кваліфікація диспетчерів і осіб, які проводили технічний огляд борту, несправність самого повітряного судна і навіть несприятливі метеоумови. Остаточні висновки про причини події зроблять фахівці МАК і Слідчого комітету.

В тренді
У Білому домі пояснили рішення тимчасово заморозити військову допомогу Україні

Нагадаємо, 5 травня в московському аеропорту "Шереметьєво" загорівся пасажирський лайнер російського виробництва Sukhoi Superjet 100. Інцидент стався під час аварійної посадки літака незабаром після вильоту з рейсу Москва – Мурманськ. Авіалайнер зробив кілька кіл над Московською областю, подав сигнал лиха і різко пішов на зниження. При цьому приземлитися з першого разу лайнеру не вдалося. З другої спроби пілот ударився шасі і носом літака об смугу, після чого повітряне судно загорілося. Як стало відомо, жертвами пожежі на борту літака стала 41 особа. У Мурманській області РФ оголосили триденну жалобу.

Пізніше була названа основна причина загибелі людей. Як розповіли учасники авіакатастрофи, "дехто з пасажирів стали в паніці діставати свої речі з полиць. Це ускладнило евакуацію людей з задніх рядів авіалайнера, і вони загинули у вогні". Водночас у Слідчому комітеті РФ розглядають різні версії події, серед яких недостатня кваліфікація пілотів, диспетчерів і осіб, які проводили технічний огляд борту; несправність повітряного судна; несприятливі метеоумови.

У свою чергу командир згорілого в "Шереметьєво" літака відновив хронологію аварії. Він підтвердив, що літак загорівся після посадки, а не в польоті, хоча саме в повітрі в нього вдарила блискавка.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...