Літак "Саратівських авіаліній" Ан-148, який зазнав аварії в Підмосков'ї, виробив менше чверті свого ресурсу. Про це повідомив представник "Об'єднаної авіабудівної корпорації" (ОАК).
"Проектний ресурс на Ан-148 становить 30 років експлуатації, 80 тисяч льотних годин, 40 тисяч польотів. Наліт борту, що розбився, становив трохи більше 16 тисяч годин, на 1 лютого 2018 року він здійснив 8 тисяч 348 посадок, тобто менше 25% ресурсу", – заявили в ОАК.
Представник компанії зазначив, що літак Ан-148, який зазнав катастрофи з бортовим номером RA-61704 був виготовлений в 2010 році, і в цьому ж році переданий в експлуатацію. Як заявили в ОАК, технічне обслуговування літака перебувало у віданні авіакомпаній, які його експлуатували.
У свою чергу, в українському держпідприємстві "Антонов" заявили, що російський пасажирський Ан-148-100В, що звалився під Москвою, мав чинний термін служби до 2020 року. "Антонов" також підкреслив, що технічне обслуговування літака проводилося силами російського експлуатанта.
Як уточнили в ПАТ "Мотор Січ", двигуни літака Ан-148 пройшли регламентне техобслуговування в 2014 році.
"У 2014 році двигуни літака пройшли перевірку і регламентні роботи неразрущающімі методами контролю з заміною невеликих деталей", – повідомив представник менеджменту підприємства.
При цьому в "Мотор Січ" не стали коментувати повідомлення прес-служби "Саратовских авіаліній" про проведення на початку 2018 року перевірки льотної придатності літака за формою C-check за участю українських фахівців.
Як відомо, літак Ан-148 авіакомпанії "Саратовські авіалінії" розбився 11 лютого після вильоту з московського аеропорту "Домодєдово" в місто Орськ Оренбурзької області. На його борту знаходилася 71 особа – 65 пасажирів і шість членів екіпажу, – при цьому вижити не вдалося нікому.
Слідчий комітет Росії розглядає кілька версій катастрофи Ан-148 в Підмосков'ї. Основні – погодні умови, людський фактор і технічний стан лайнера.
За оголошеною раніше попередньою версією, літак розвалився в повітрі, що пояснювало б значну площу, на якій знаходять уламки Ан-148. Разом з тим, оперативний штаб на місці катастрофи вважає, що літак був зруйнований при зіткненні з землею: аварія сталася незабаром після зльоту, і, ймовірно, при ударі авіалайнера об грунт здетонували повні паливні баки.
Читайте також:
- Катастрофи Ан-148 під Москвою: "Антонов" готовий включитися в розслідування
- Авіакатастрофа під Москвою: знайдено другу "чорну скриньку"
- Катастрофа літака під Москвою: в Запоріжжі відповіли на звинувачення РосЗМІ
- Авіакатастрофа Ан-148 в Росії: на місці аварії виявлено понад 200 фрагментів тіл загиблих