Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Вчені знайшли планету, яка якимось дивом все ще існує

24 червня 2016, 17:26

Рік на загадковій планеті триває трохи довше чотирьох днів

Планета якимось дивом не зруйнована силами зірки. Фото: newsroom.ucla.edu

Астрофізики виявили планету, яка через близьку відстань до зірки, повинна бути зруйнована, але попри це все ще продовжує існувати, повідомляє портал наукових статей arXiv.org.

У статті наголошується, що гігантська планета настільки близько обертається навколо зірки, що приливні сили повинні були її зруйнувати.

За своїми розмірами K2-39b перевершує Землю в вісім разів, а ось маса гіганта в 50 разів більша за земну. Повідомляється, що рік на цій планеті триває всього лише 4,6 земних днів.

Виявлена K2-39b в 50 разів потужніша і у вісім разів більша, ніж Земля, а її рік триває всього 4,6 земних днів.

Планету вдалося виявити за допомогою телескопа Kepler.

В тренді
"В рай думає потрапити?": Путін знову став об'єктом насмішок у мережі
Володимир Путін у ВДІКу

Нагадаємо, раніше астрофізики з США і Південної Кореї заявляють, що ними виявлено найбільшу екзопланету, на якій може бути життя,

Також вчені NASA заявили про відкриття планети, що блукає, яка знаходиться недалеко від нашої Сонячної системи.

Загрузка...